RSS

Martisoare turnate

24 Feb

Va intrebati cum adica turnate?Pai sa va explicam.Am folosit un pic de apa, la care am adaugat „Plaster of Paris”( am mai folosit aceasta compozitie pentru a face ornamente pentru gradina).

DSC06279Compozitia am facut-o mai apoasa si am turnat-o cu grija in niste forme mici (se pot folosi tavitele pentru gheata).

Nota: pentru a scoate mai usor formele, ungeti interiorul cu putin ulei sau crema.Noi am folosit crema.An facut mai multe feluri:ratuste,broscute, capsune si brosute testoase.Fetele au mai facut caluti (care s-au spart deoarece erau mai mari si nu s-au uscat asa de repede ca si miniaturile) si carti.

DSC06283Dupa ce le-am scos din forme,le-am mai lasat la uscat si peste noapte iar a doua zi le-am pictat.Khloe a preferat sa se joace cu lego, insa eu si Tia am pictat cu rabdare.Cred ca martisoarele noastre sunt destul de reusite tinand cont ca eu am pictat doar cate doua din fiecare.Simple dar dragute!

Le-am lipit cate o tortita cu pistolul de lipit si le-am pus snur!Urmeaza ca fetele sa le puna in felicitari (urmeaza sa le facem) si sa le duca celor dragi.Cred ca voi avea o mica lectie despre istoria martisorului,poate gasesc si ceva nou,nu doar ce imi amintesc!

DSC06314Va dorim o primavara frumoasa si sa va ganditi si la noi cand iesiti la plimbarea de primavara.Noi azi am facut om de zapada!

Spor in tot ceea ce faceti

 

Etichete: , , ,

11 responses to “Martisoare turnate

  1. Grădinița Fluturașilor Talentați

    24 Februarie 2013 at 8:47 AM

    Ce frumoase sunt! Să-mi trimiteți și mie virtual o broscuță!🙂

     
  2. Csilla Samtorto Graves

    24 Februarie 2013 at 4:26 PM

    Foarte reusite!!!

     
  3. ursuletinazdravani

    24 Februarie 2013 at 4:38 PM

    sunt minunate! din ce era facuta tortita?

     
  4. melly

    25 Februarie 2013 at 1:07 AM

    Superba idee!!! Cred ca noi am putea folosi… glet?

     
    • Adela

      25 Februarie 2013 at 7:35 AM

      S-ar putea,cu un p ic de nisip super fin!

       
  5. pitici, dar voinici

    1 Martie 2013 at 11:08 PM

    ce frumoase au iesit! imi plac mult de tot!

     

Lasă un răspuns

 
