RSS

Coronita de primavara-in 21 de cuvinte

26 Feb

Am adaptat coronita noastra dupa modelul de aici .Noi am infasurat cercul in panglica, nu am folosit hartie.Mi-a ajuns la fix.

Am avut 36 de carlige, insa am folosit doar 21,deoarece asa arata mai bine coronita, cu 21.Am taiat fasii de hartie ca sa acoperim o parte a carligelor.Le-am lipit pe carilge si am lasat la uscat.

DSC06328Si ce am facut cu ele?Am impodobit coronita, lipind carligele de jur imprejur si am pastrat deschizatura carligelor  catre exterior ca sa putem prinde frunze in gura lor.Am folosit frunze.Frunze verzi de primavara pe care vom scrie cate un cuvant care sa „spuna” ceva despre primavara.Coronita am terminat-o destul de tarziu , asa ca fetele nu au avut timp sa scrie inca pe frunze.

DSC06331Sa aveti parte de o primavara frumoasa si plina de culoare!Spor in toate!

 

Etichete: , , , ,

7 responses to “Coronita de primavara-in 21 de cuvinte

  1. Csilla Samtorto Graves

    26 Februarie 2013 at 9:27 PM

    Foarte draguta!

     
  2. floridemandarin

    27 Februarie 2013 at 4:25 AM

    V-a ieșit foarte frumoasă! Bravo!

     
  3. floridemandarin

    27 Februarie 2013 at 4:25 AM

    Apropo, ai primit email de la mine?

     
  4. pitici, dar voinici

    1 Martie 2013 at 11:05 PM

    ce idee minunata,Adela!
    in felul acesta le provoaca sa-si imagineze cat mai multe lucruri despre primavara si sa gaseasca sinonime si adjective🙂
    imi place mult!

     
    • Adela

      2 Martie 2013 at 7:35 AM

      Chiar asta e planul meu!In loc sa le spun eu, sa imi spuna ele!

       

Lasă un răspuns

 
