RSS

Martisorul Fluturas

28 Feb

Daca aveti prin casa niste panglica, un ac de siguranta,pipe cleaners si niste margele puteti sa faceti si voi un martisor-fluturas.Noi avem ace de siguranta pentru astfel de activitati practice, dar daca aveti unul obisnuit il puteti desface foarte usor, daca aveti ustensilele necesare,cum ar fi un cleste(sau puteti  cauta acele ace de siguranta care se deschid in ambele parti).DSC06338Am folosit niste margele cu gauri mai mari.Am introdus panglica in doua dintre ele si am facut un nod pentru a le fixa mai bine pe ac.Apoi am insirat margelele pe ac.Una pentru cap, o biluta cu panglica, doua pentru torax, inca o margea cu panglica si am terminat cu inca trei margele.

DSC06339Ultima margea am lipit-o de ac cu un pic de lipici (am folosit pistolul de lipit).In „capul” acului am introdus o bucata mica de pipe cleaner si am modelat antenele.

DSC06341Produsul final a fost aranjat cu un snur de martisor si este gata de a fi purtat.Acest fluturas este foarte usor de realizat impreunca cu cei mici daca aveti toate necesare.Puteti folosi panglica mai viu colorata(a noastra este transparenta).Cu siguranta ca va fi un martisor reusit si nu aveti nevoie de tortita, acul tine locul tortitei.

DSC063441 Martie Fericit!

 

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Martisorul Fluturas

  1. Csilla Samtorto Graves

    28 Februarie 2013 at 8:45 PM

    foarte creativ si foarte frumos!

     
  2. Mioara Gheorghita

    1 Martie 2013 at 4:16 PM

    Foarte frumos! S-aveti o primavara frumoasa, senina si plina de bucurii si inspiratie!

     
    • Adela

      1 Martie 2013 at 4:45 PM

      Multumim,Mioara!La fel va dorim si noi!

       
  3. pitici, dar voinici

    1 Martie 2013 at 11:03 PM

    superb!
    felicitari!
    o primavara la fel de frumoasa si colorata precum fluturasul vostru😉

     
    • Adela

      2 Martie 2013 at 7:36 AM

      Multumim!La fel va dorim !Si spor in toate!

       

Lasă un răspuns

 
