RSS

Ne apucam de tesut

01 Mar

Am reusit sa ajung la magazin si sa achizitionez setul acesta de tesut.Am pus ochii pe el mai demult dar nu eram convinsa ca fetele vor fi incantate de el.Cand le-am lasat sa aleaga de pe raftul cu crafturi au ales kit-uri de pictat.

Repede l-am aranjat sa ii fac poza asa cum arata, pana nu apuca fetele sa il aranjeze.Cred ca poate fi foarte usor adaptat si pentru tesutul traditional.Setul contine rama si un carlig, plus material pentru 4 proiecte.
DSC06346Nu stiu daca vom face prima data proiectul sugerat de kit.Voi vedea daca vrea Tia sa punem ata si sa foloseasca mai multe culori de-ale mele(am destule gheme de ata ramase de la tricotatul meu).Inca nu a venit de la scoala asa ca l-am pus bine pana ce isi termina treburile si apoi cand se linistesc apele ne apucam de treaba.

Setul a fost foarte ieftin 5 dolari.Si pentru inca 5 dolari, mai pot achizitiona o cutie, doar cu culori.Si cred ca contine un numar mai mare de culori.

Spor in toate si tineti-ne pumnii sa iasa frumos!

 

Etichete: , , ,

6 responses to “Ne apucam de tesut

  1. sakura

    1 Martie 2013 at 3:50 PM

    Vaaai. ce imi vad ochii aici la tine..?!?
    Ce frumos. am vazut si eu unul la Kaufland saptamana trecuta dar parca arata diferit. N-am apucat sa ma uit bine la el, ca ai mei copii deja desertau de pe rafturi cutiile cu dinozauri .
    Dar clar vreau si eu unul.
    Sa ne zici daca esti multumita de el. Acum incerc sa fac socoteala cam cat ar veni asta in lei.

    dec,i, astept detalii.

     
    • Adela

      1 Martie 2013 at 4:44 PM

      Eu am cautat din acela traditional dar apoi m-am razgandit si l-am luat pe asta sa ii facem o proba.Tia abia a venit de la scoala si mai tarziu ii arat !Dupa cum m-am uitat eu asa la el imi place tare mult.Vom vedea cum si ce cand lucram cu el!

       
  2. pitici, dar voinici

    1 Martie 2013 at 11:02 PM

    ce frumos arata!
    si asta imi aduce aminte (iar) ca nu am ajuns in garaj sa caut razboiul de tesut din copilarie😛
    la noi se gasesc in magazine seturi similare dar care le ajuta pe fetite sa isi tricoteze caciuli si fulare

     
    • Adela

      2 Martie 2013 at 7:37 AM

      Ala e diferit de asta.Si pe acela am pus ochii dar o luam incet si pe rand!

       
  3. Bianca Roxana Anitei

    4 Martie 2013 at 7:48 AM

    Ce frumos!!!Asteptam rezultatul!

     

Lasă un răspuns

 
