RSS

Ghivece de Paste

03 Mar

Anul acesta, se pare ca vom sarbatori Pastele cam devreme.Si ca sa nu ne prinda sarbatorile din urma, ne vom pregati si noi din timp.Asa ca ne vom apuca de treaba.

Am gasit dupa Valentine, galetuse din metal la un pret mai mult decat avantajos: 45 de centi si am cumparat 3, cate una pentru fiecare.Si am plantat in ele seminte de gura leului.Nu vor inflori de Paste dar vom avea verdeata in ele;insa nu vom insista pe seminte ci va vom arata cum sa decorati aceste galetuse pentru a fi frumoase pana cand vor iesi florile.

Aveti nevoie de:

  • coji de oua(in forma initiala-faceti gauri la capete si suflati continutul oualor intr-un castron)
  • tempere+lipici(combinati cam aceeasi cantitate )
  • sclipici sau confetti
  • bete de frigarui
  • panglica
    1. Incercati sa fixati betele de frigarui in cojile de oua.Puteti folosi un pic de lipici pentru partea bombata.DSC06423
    2. Pictati ouale cu amestecul de lipici si tempera(daca nu doriti sa aplicati sclipici , puteti picta diferite modele si lasati la uscat si ati terminat).DSC06428

3.Cat cojile sunt inca umede presarati sclipici(folositi un castron in care sa prindeti excesul de sclipici

DSC06430

4.Lasati la uscat si la sfarsit faceti o fundita pe betisor.Infingeti betisorul in ghiveci si totul este gata!

DSC06432

Puteti astepta sarbatorile!Spor in toate si sa aveti parte de multa distractie!

Cu putina imaginatie puteti adapta activitatea si pentru alte sarbatori!

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

6 responses to “Ghivece de Paste

  1. Grădinița Fluturașilor Talentați

    4 Martie 2013 at 6:18 AM

    Cât de frumoase sunt găletușele voastre!

     
    • Adela

      4 Martie 2013 at 7:53 AM

      Multumim,Simona!Acum asteptam floricelele!

       
  2. eumiealmeu

    4 Martie 2013 at 3:25 PM

    bufnițele dau un spor de veselie.🙂
    distracție plăcută în tot ce faceți.

     
    • Adela

      4 Martie 2013 at 3:35 PM

      Multumim, la fel va dorim!Ador bufnitele!

       
  3. melly

    1 Aprilie 2013 at 8:27 AM

    ce idee buna .. tempera si lipici… eu am imbracat zilele trecute un ou in papier mache, sper astfel sa se intrareasca suficent cat sa-l poata picta Bea fara ca sa se sparga la manevrare…

     
    • Adela

      1 Aprilie 2013 at 8:29 AM

      Da!Foarte simplu! Si bineinteles nelipsitul sclipici!

       

Lasă un răspuns

 
