RSS

Little Bunny Fuffu

05 Mar

DSC06444

 

Din postarile noastre mai vechi, cred ca ati reusit sa va familiarizati cu casa noastra.Deja cunoasteti gradina noastra zoologica, din curte .Pe langa catelul nostru Mishi, din cand in cand, ne mai alegem si cu alte vietati.Fie ca le gasim prin curte sau le prindem.Nu avem ca scop sa capturam animalele, singurele animale pe care le „vanam”, cu o capcana, sunt iepurasii.Nici cu ei nu am avea nimic dar daca sunt prea multi (iarna fiind lunga), imi distrug plantele din gradina.

 

Little Bunny Fuffu, dupa ce mi-a ros pana la racina un soi de iasomie,(l-am iertat ca si el trebuia sa manance ceva si ma gandesc ca iasomia isi va reveni) nu prea a mai gasit mare lucru de ros asa ca s-a uitat si in alte parti si a gasit hranitoarea pentru pasari.Zapada fiind mare, a ajuns la graunte si s-a servit(daca n-ar fi fost zapada mare ar fi cautat bulbii de lalele, narcise si zambile).

Little Bunny Fuffu I

DSC06370

Si nu era singur, asa cum banuiam eu….avea si confrate in ale nazbatiilor.Duminica Little Bunny Fuffu s-a servit si din grauntele din capcana si l-am prins!!Viu!Capcana nu raneste animalele noastre.L-am adus in veranda si fetele au avut un pic de timp sa se joace cu el.Apoi, l-am eliberat la marginea padurii , mult mai departe de casa noastra.

Little Bunny Fuffu II
DSC06443

Aseara , confratele s-a gandit sa se serveasca si el din capcana.Ningea!Am adus capcana cu confratele in veranda si azi dimineata fetele au facut cunostinta cu el.Iepurasul acesta e mult mai bland decat ceilalti prinsi de noi.A primit ca desert niste morcovi si urmeaza si el a fi mutat in padure.

Eliberarea

DSC06377

In poza iepurasul e langa capul lui Khloe.S-a oprit un pic sa se gandeasca…a fugit catre padure!

Parca-parca mi-ar place sa il tinem si pe el….

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
