RSS

Vânătoare în bibliotecă

09 Mar

Prietena noastra Claudia ne-a invitat sa participam la o mica provocare.Mi se pare o idee minunata si i-am dat curs astazi, implicand si cele doua fete din dotare.

Claudia zice ca:”Provocarea a fost inspirată de “TheLibraryOfSarah” de pe Youtube sub numele Bookshelf Scavengers Hunt. Tagul îl puteţi prelua şi voi ca atare cu condiţia să lăsaţi link către videoblogul celei care a avut aceasta idee.
Dar să vedem despre ce este vorba?
Provocarea constă în a găsi în biblioteca proprie cărţi care să corespundă unei anumite întrebari dintr-o listă pe care o voi da mai jos.”

1.Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z… DSC06475

Majoritatea titlurilor noastre vor fi in limba engleza.Pe langa aceasta cartea uimitoare mai avem si altele care ne incanta privirile.

2.Găseşte o carte clasică

DSC06483Nu am citit inca aceasta carte, cu toate ca am inceput-o candva.Este in limba romana si am vrut sa avem si cateva carti in limba noastra materna.Celelalte clasice sunt in Romania.

 

3.. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă…

DSC06471

O adevarata provocare.Nu stiu daca se vede cheita minuscula de pe coperta acestei carti.E pe sfoara pe care o tine personajul culcat pe spate.Cu toate ca le-am implicat si pe fete , a fost foarte greu sa gasim o carte cu o cheie pe ea.Khloe incepuse sa rasfoiasca unele carti, in cautarea unei chei.

4.Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte…

DSC06490

 

Un glob de sticla cu inscriptia: Extinction is Forever

5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă…

DSC06474The Grapes of Wrath-John Steinbeckeste publicata in 1939-prima editie.

 

6.Găseşte o carte cu o fată pe copertă…

DSC06472Am incercat sa caut o carte cu un personaj care sa nu fie scos din desene animate(majoritatea cartilor noastre sunt pentru copii).

7.Găseşte o carte cu un animal…

DSC06473Carte aleasa de Tia;despre rechini.

8.Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat…

DSC06478

 

Cartea a primit-o sotul meu si este despre viata unui fotbalist.Nu am citit-o si nici nu am de gand.

9.Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă…

DSC06480

 

O carte care este pe lista mea de ceva timp, insa nu a ajuns inca sa fie citita.Sper sa ajunga pe noptiera cat de curand!

10.Găseşte o carte cu ilustraţii…

DSC06485

 

O carte cu multe ilustratii despre Castelul Bran.Am si uitat ca o am.O vom rasfoi cu fetele, mai ales ca sunt interesate de acest castel.

11.Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă…

DSC06482

 

Cartea aceasta este una dintre favoritele mele.Daca ar fi fost dupa mine, as fi scris toata cartea asta cu litere aurii.Merita citita si a ramas in biblioteca mea pentru ca vreau sa o daruiesc unei persoane care si-o doreste.Mana sus daca cineva o doreste.

12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)…

DSC06487 Dupa cum ii zice si titlul este un jurnal.Mai multe  nu va pot spune pentru ca nu am reusit sa o citesc inca.As fi vrut sa numesc Jurnalul Annei Frank dar din pacate nu o am in biblioteca.

13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu…)

DSC06469

 

Un simplu dictionar de Dan Popovici, un nume romanesc destul de comun.

14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva…

DSC06486

 

Cred ca imaginea este destul de sugestiva.Nu am gasit un profil mai sugestiv.Aceasta carte are in ea multe idei oferite de :Better Homes and Gardens si aveti nevoie doar de 4 materiale gasite in orice casa.

15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme…

Biblia

16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă…

DSC06479

 

Reader’s Digest are destul de multe carti, pe teme diferite ,printre care se numara si aceasta carte despre gradinarit!

17. Găseşte o carte turcoaz…

DSC06477

Avem o carte turcoaz , insa astazi nu e de gasit.S-ar putea sa fie in gentuta cu carti din masina!

19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult…

DSC06481

 

S-ar putea totusi ca aceasta carte sa fie citita de tinerii adulti,insa nu pierd nimic daca asteapta pana mai tarziu.V-o recomand tuturor,insa va recomand sa cititi prima parte a trilogiei(The girl with the dragon tattoo) Millennium, din care face parte si aceasta carte.

20.Gaseste o carte fara coperta sau rupta…(intrebare optionala)

DSC06488

 

Si am adaugat si eu o carte.O carte fara coperta, ramolita si trecuta prin multe maini.O indragesc si acum cu toate ca e rupta si foarte veche.Cred ca e comoara colectiei noastre!

Multumim Claudiei pentru acesta provocare si speram sa participati si voi.

Salutare California!Multumim pentru fidelitate!

Spor la citit!

 

Etichete: , ,

5 responses to “Vânătoare în bibliotecă

  1. ursuletinazdravani

    9 Martie 2013 at 10:49 PM

    foarte interesant!!!chiar vom face si noi o astfel de vanatoare!!

     
    • Adela

      10 Martie 2013 at 7:15 AM

      Va asteptam cu drag, Coca!

       
  2. Grădinița Fluturașilor Talentați

    10 Martie 2013 at 5:37 AM

    Foarte faină idee! Încerc și eu🙂

     
    • Adela

      10 Martie 2013 at 7:16 AM

      Mult spor,Simona!Ne bucuram ca va place si asteptam sa vedem postarea voastra!

       
  3. Claudia

    10 Martie 2013 at 9:14 AM

    Ma bucur ca ai acceptat provocarea. Cred ca si tie ti-a facut placere sa „vanezi” prin biblioteca. Eu una m-am distrat facand asta🙂

     

Lasă un răspuns

 
