RSS

Clubul de carte

11 Mar

Inspirata de Vanatoarea in biblioteca, m-am gandit sa infiintam un book club aici, on line si sa ne bucuram de cartile pe care le citim, schimband impresii si pareri. Doresc sa ii invit pe toti cei ce indragesc lectura, sa  se inscrie in aces club si impreuna sa alegem o carte (cred ca mi-ar place sa alegem o carte pentru copii-blogul meu fiind dedicat in mare parte micutilor) despre care sa povestim, nu doar noi intre noi, ci sa le-o citim celor mici, sa ii intrebam ce parere au despre carte , sa formulam un set de intrebari in jurul carora sa se desfasoare discutia.

La sfarsitul perioadei de discutii, cartea despre care vom povesti, daca o am in biblioteca o voi darui unui copilas.Cartile noastre sunt in engleza , dar voi incerca sa alegem carti usoare pentru exersarea limbii engleze.Voi sugera si eu cateva carti si celelalte participante pot sugera cateva si impreuna alegem cartea.Nu conteaza de unde o citim, on line sau chiar din carte.Important e sa fie citita si sa povestim despre ea.

Eu am la dispozitie 2 carti din seria Animal Baby si voi mai scotoci prin biblioteca, poate mai gasesc cateva de care as putea sa ma despart.Daca alegem una dintre aceste carti si nu sunt de gasit, pentru restul clubului le voi scana si le voi trimite prin mail ca sa poata fi studiate.Aceste doua carti sunt mici dar au ilustratii foarte frumoase.Informatiile sunt foarte simple insa sigur inspira la activitati multiple.Cu siguranta cei mici vor indragi  aceste carti. Cartile nu sunt noi dar sunt in stare foarte buna iar paginile nu sunt subtiri, sunt cartonate (nu carton foarte gros).

Asa arata paginile cartilor!DSC06498

Va invitam cu drag in clubul nostru: Melly ,Coca ,Claudia ,  Raluca , Antoaneta . Oricine e binevenit, am enumerat doar cateva nume care mi-au fost mai la indemana.

Adaugire 

Iata ca m-am razgandit!Toate cartile propuse de mine ( mai caut cateva) vor fi daruite.Si voi puteti propune carti, ale mele vor fi daruite fie ca vom povesti despre ele fie ca nu vom povesti.

Inca o carte

DSC06499

Inca o carte de-a noastra

DSC06539

Propunerea Roxanei : Povesti cu morala pentru copii

coperta-noua-5

Propunerea Sofiei : Betisorul Nazdravan de  Vladimir Suteev

Propunerea AlexandreiC’est pour de vrai ou pour de faux? de  Michel Piquemal și Thomas Baas

ce

In momentul de fata eu am propus 4 carti.Cred ca voi mai cauta cateva.Le voi imparti in doua grupuri: cateva pentru o fetita si cateva pentru un baietel si la sfarsit vom trage la sorti si cartile vor fi trimise copilasilor, cu conditia ca adultii sa participe la clubul nostru de carte prin discutii si de asemenea, sa alegem cartea despre care vom discuta.

Si Roxana este dispusa se ne trimita cateva pagini scanate din cartea propusa de ea(cartea propusa de ea nu va fi donata).

Spor la citit!

 
 

Etichete: , , , , ,

49 responses to “Clubul de carte

  1. Claudia

    12 Martie 2013 at 3:13 AM

    E foarte interesanta intiativa ta. Hai sa incercam si sa vedem ce va iesi.
    Ma indoiesc insa ca voi gasi cartea propusa de tine pe aici pe la noi.

     
    • Adela

      12 Martie 2013 at 5:48 AM

      Claudia, poti sa propui si tu cateva carti!

       
      • Claudia

        12 Martie 2013 at 7:45 AM

        Da, o sa ma gandesc doar ca eu carti pentru copii nu prea am.Pot propune altceva?

         
      • Adela

        13 Martie 2013 at 7:32 AM

        Claudia, poti propune orice carte vrei.Impreuna vom hotari despre ce carte vompovesti.

         
  2. Maria

    12 Martie 2013 at 7:00 AM

    M-as inscrie si eu, ma primesti?

     
    • Adela

      13 Martie 2013 at 7:31 AM

      Maria, te primim cu bratele deschise.Daca ai carti interesante de propus te rog sa le impartasesti cu noi.Multumim ca ni te-ai alaturat si spor la citit!

       
  3. Roxana

    13 Martie 2013 at 2:10 AM

    Vreau si eu, imi place ideea🙂 Cartile propuse de tine sunt superbe!

     
    • Adela

      13 Martie 2013 at 7:35 AM

      Roxana, bine ai venit si sper sa iti placa si restul cartilor care vor fi adaugatE!Te asteptam cu propuneri!

       
      • Roxana

        13 Martie 2013 at 8:29 AM

        Adela, noi citim acum o carte tare frumoasa, Povesti cu morala pentru copii, repovestite de Sanda Arsene, editura Inger drag.
        Uite aici mai multe detalii: http://www.educapriniubire.ro/carti-educative/povesti-cu-morala-pentru-copii.html
        Daca va place si nu o aveti pot scana din ea🙂

         
      • Adela

        13 Martie 2013 at 8:37 AM

        Multumim, Roxana!Incercam sa aadunam mai multe carti si apoi ne hotaram asupra careia ne oprim.Incerc sa pun si propunerea ta in postare!

         
  4. sofia

    15 Martie 2013 at 12:02 PM

    Am si eu o propunere, o carte care-i place fetei mele foarte mult este aici: http://www.radovicescu.com/e-carti, Cartea se numeste:Betisorul nazdravan de Vladimir Suteev.

     
    • Adela

      15 Martie 2013 at 6:53 PM

      Multumim, Sofia si bine ai venit printre noi!
      Mai am si eu de adaugat o carte!

       
  5. melly

    18 Martie 2013 at 8:56 AM

    E idee tare buna, Adela! am atat de multe propuneri😀 le lasam in comentariu? tot printr-un comentariu povestim despre ele? Cum fac rost de putin timp revin cu propunerea.

     
    • Adela

      18 Martie 2013 at 8:58 AM

      Melly, impreuna vom alege o carte si incercam sa o citim.Apoi povestim despre ea.Eu voi darui cartile propuse de mine.

       
  6. pitici, dar voinici

    19 Martie 2013 at 7:45 AM

    imi place ideea ta
    ce carte ramane pana la urma? mi-ar place o carte in engleza ca sa imi fie de ajutor la lectiile cu cei mici🙂
    daca nu avem cartea, o scanezi si ne-o trimiti?
    cum procedam?citim cartea, apoi scriem aici impresiile noastre ori scriem pe blog?cand facem asta?😀

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 7:54 AM

      Antoaneta, acesta va fi clubul de carte.Fetele care doresc sa participe trebuie sa isi exprime dorinta de a citi o anumita carte(tu spui care carte doresti sa fie citita).Daca nu o gasiti eu o scanez si o trimit, apoi povestim despre ea aici(puteti scrie despre ea si pe blogul propriu daca doriti) si la sfarsit eu trimit cartile propuse de mine.

       
      • pitici, dar voinici

        19 Martie 2013 at 8:00 AM

        mi-ar place sa discutam despre primele doua carti;dar nu le am
        le poti scana si sa mi le trimiti?
        Daria a prins drag sa citeasca in engleza si eu ma bucur enorm ca are initiativa asa ca folosesc toate resursele cu putinta😀
        multumim pentru idee si pentru punerea ei in practica😉

         
      • Adela

        19 Martie 2013 at 8:18 AM

        Ti le pot trimite ,scanate.Vom mai astepta sa vedem si alegerile celorlalti.Si apoi trimit la fiecare o copie ca cartii alese!

         
      • pitici, dar voinici

        19 Martie 2013 at 8:18 AM

        bine🙂

         
      • Adela

        19 Martie 2013 at 8:31 AM

        Sa vedem Roxana ce carte ar vrea!La fel si Adina si Claudia.Nu e neaparat sa se mai propuna carti,putem alege din ceea ce avem daca le e mai usor celor ce vor sa fie in club.

         
  7. Adina

    19 Martie 2013 at 7:46 AM

    Acum vad ce ai facut tu aici🙂 f faina idee, ne alaturam si noi!

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 7:56 AM

      Multumim , Adina!
      Cred ca cu recenziile am cam bagat lumea in ceata.Vreau sa facem un club de carte on line, dupa modelul cluburilor de carte pentru adulti.Noi adultii ii ajutam pe cei mici aici.

       
  8. Roxana

    19 Martie 2013 at 8:50 AM

    Si eu votez pentru primele doua, cele cu animalute, in engleza🙂

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 8:52 AM

      Si eu tot pentru ele as fi votat!

       
    • naty filippus

      21 Martie 2013 at 6:20 AM

      Felicitari Adela pentru initiativa! O sa va urmarim cu mare interes:-)

       
      • Adela

        21 Martie 2013 at 7:16 AM

        Multumesc ,Naty!Poate iti exprimi si tu dorinta asupra cartii pe care ai dori sa o discutam.

         
  9. melly

    19 Martie 2013 at 9:09 AM

    Atunci votez si eu pentru primele doua…

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 9:14 AM

      Multumim, Melly !Ma bucur ca ni te-ai alaturat!

       
  10. andru

    19 Martie 2013 at 10:47 AM

    Ideea unui club de lectura pentru copii imi place foarte mult. Imi place si propunerea Sofiei – pe Suteev il gasim si pe scribd.com foarte usor, deci ar fi o carte la care am avea cu totii acces. Inca nu m-am dumirit exaaact cum va functiona clubul de carte, dar promit ca mai citesc inca o data postarea si ma dumiresc!

    Pana una, alta, lectura placuta tuturor!

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 10:49 AM

      E usor!Ne inscriem, alegem cartea si povestim despre ea.Eu la sfarsit trimit cadou (pt un baiat si o fetita) cartile propuse de mine!

       
  11. andru

    19 Martie 2013 at 10:55 AM

    Aaa, multumesc pentru lamuriri! Se pune, deci, ca am votat Suteev! :))

     
  12. Claudia

    19 Martie 2013 at 10:59 AM

    Adeal, eu nu stiu ce sa aleg,sicer.
    Al meu baietel e la varsta la care inca rupe cartile asa ca ii povestim mai mult din amintiri.🙂
    O sa va las pe voi sa decideti ce carte sa fie dezbatuta.Iti pot spune insa ca nu am nici una din cartile propuse de tine

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 11:04 AM

      Nu conteaza cat timp are cel mic, Claudia!Si el va creste.In cartile cu animale sunt si cateva idei pentru activitati simple , pentru copii mici.Cartile respective sunt mai mult pentru copii foarte mici.

       
  13. Alexa

    20 Martie 2013 at 10:57 AM

    wow, e o idee super! scuze ca am ajuns asa tirziu aici, dar vad ca inca n-ati ajuns la o concluzie, asa ca intru si eu in hora… ai mei copii sunt mai mari un pic, dar le-ar placea cam orice carte de mai sus – cu conditia sa o vedem si noi inainte intr-o forma sau alta. Cit despre propunerea mea, eu tocmai am gasit o carte la biblioteca centrului francez de care m-am entuziasmat foaarte tare – se cheama ” C’est pour de vrai ou pour de faux?” (E adevarat sau fals?) scrisa de Michel Piquemal si Thomas Baas. E o carte de filosofie pentru copii, scrisa foarte accesibil – cred ca merge si pentru gradinita, la cit de simple sunt dialogurile. Unde discuta tema adevarului si imaginarului, irealului, falsului – pe intelesul copiilor. O sa scriu despre ea si pe blog, mi-am fotocopiat-o si daca reusesc o si scanez (si traduc pentru cei/cele ce nu stapinesc bine franceza). Oricum, orice lectura e foarte utila pentru copii! Spor la club!

     
  14. naty filippus

    21 Martie 2013 at 5:24 PM

    Da, votez pentru prima carte in engleza si Betisorul nazdravan, una din putinele noastre carti in romana. Citisem candva o recenzie la cartea propusa de Roxana, chiar mi-ar placea sa citim din ea, oare e potrivita pentru un copil de aproape 4 ani?

     
    • Adela

      22 Martie 2013 at 2:16 PM

      Multumim,Naty!Vad ca cartile in engleza par a avea un avantaj dar mai asteptam un pic, poate Betisorul o ia inaintea lor.Cartile vor fi donate oricum!

       
  15. Maria

    22 Martie 2013 at 2:19 AM

    🙂 am comandat ieri Betisorul nazdravan online. Abia astept sa ajunga🙂

     
    • Adela

      22 Martie 2013 at 2:16 PM

      Maria, tu votezi pentru Betisor?

       
  16. andru

    27 Martie 2013 at 10:16 AM

    A ajuns azi si exemplarul nostrum din „Betisorul nazdravan”, trebuie sa ma duc sa-l iau de la posta.🙂 Abia astept sa rasfoim cartea, eu si copiii.

     
  17. Roxana

    27 Martie 2013 at 10:21 AM

    Vad ca e foarte ceruta cartea Betisorul Nazdravan🙂 O voi comanda si eu, sa vad de unde, pe elefant.ro nu am gasit-o.

     
    • Adela

      27 Martie 2013 at 5:38 PM

      Mie mi se pare ca cele ain engleza au mai multe voturi.Asteptam inca un pic sa vedem cine mai voteaza (Adina nu a votat inca).Daca Betisorul o ia inaintea cartilor in engleza povestim despre ele in urmatoarea etapa!

       
    • Adela

      27 Martie 2013 at 5:39 PM

      Nu sunt sigura dar s-ar putea sa amsi planse pentru poveste(dar nu pot sa verific decat la vara).

       

Lasă un răspuns

 
