RSS

Coronita de primavara

13 Mar

Deja v-am obisnuit cu coronitele noastre pentru usa.In asteptarea primaverii, ne-am mobilizat si am facut si coronita pentru primavara.Am folosit o coronita din nuiele (gata cumparata) si un sul de panglica roz, tip plasa si niste panglica de sezon mai lata.
DSC06503

Am incretit bine panglica roz si am infasurat cealalta panglica in jurul ei si am fixat-o cu grija de coronita.

DSC06507

In prealabil am decupat niste fluturasi pe care i-am dat cu sclipici.La fel am procedat si cu ciupercutele.Am avut si un fluturas cumparat care se poate prinde pe coronita.

DSC06511

Si iata coronita regatita sa ii intimpine pe cei care ne fac cate o vizita:

DSC06513

 

O primavara frumoasa si spor in tot ceea ce faceti!!

 

Etichete: , , , ,

10 responses to “Coronita de primavara

  1. Anonim

    13 Martie 2013 at 1:48 PM

    Minunata!

     
  2. melly

    14 Martie 2013 at 12:16 AM

    Cât de frumoasa a iesit! Fluturasii din ce anume i-ai decupat? imi plac atat de mult…

     
    • Adela

      14 Martie 2013 at 6:40 AM

      Multumim ,Melly!Fluturasii sunt din hartie pentru scrapbooking.E foar hartie colorata frumos.

       
  3. Alexandra

    14 Martie 2013 at 8:15 AM

    Foarte frumoasă coronița! Și noi facem de Crăciun, uneori de Paști… Poate ne mobilizăm să facem una de primăvară. Mai ales că printre ingrediente se numără acel sclipici de care copiii nu se satură niciodată..

     
    • Adela

      14 Martie 2013 at 8:28 AM

      Multumim, Alexandra!Sclipiciul ma speria mult la inceput ca duce la mult sclipici prin toata casa.Nu demult am incpeut sa il indragesc si eu, la fel ca si fetele.Daca nu e sclipici parca proiectul nu e finalizat!🙂

       
  4. floridemandarin

    15 Martie 2013 at 2:11 AM

    Vai cât este de frumoasă! Mi-ar plăcea să vă vizitez să o văd și eu😉

     
    • Adela

      15 Martie 2013 at 6:39 AM

      Multumim si va asteptam in vizita!

       
  5. Roxana

    19 Martie 2013 at 11:47 AM

    Si eu as vrea sa bat la o usa asa frumos impodobita! Bravo, fetelor!🙂 O primavara colorata si frumoasa sa aveti!

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 11:48 AM

      Multumim, Roxana!Pacat ca la noi e inca iarna mare!

       

Lasă un răspuns

 
