RSS

Sleepover

18 Mar

De fiecare data cand mergem in vizita la cineva,Khloe fuge repede si isi ia si sacul de dormit, cu gandul de a-si petrece noaptea pe-acolo.Din cauza lipsei de timp,  nu prea am avut ocazia sa planific un „sleepover” pentru ea, la una dintre prietenele ei.Vineri seara insa am avut un „sleep over” la noi acasa cu verisorii nostri.Au venit pregatiti cu sac de dormit si cu un joc foarte captivant : Spider-Man.Un joc care se bazeaza pe pescuit.Contine 4 baghete (pe post de undite) iar suportul in care se afla niste dovlecei, se roteste iar dovleceii se deschid si se inchid. Copiii trebuie sa prinda momentul potrivit pentru a „pescui” dovleceii cu bagheta.Cine aduna cei mai multi dovlecei castiga.

Jocul este foarte interactiv si e bun si pentru fetite si pentru baieti.Dezavantaj: baghetele sunt de 4 culori:rosu, albastru, gri si negru.Daca erau toate de aceeasi culoare nu ar fi fost concurenta pe culori si nici nu ar fi impiedicat desfasurarea jocului, in niciun fel.

DSC06516

Dupa ce s-au jucat cu acest joc le-am dat si un joc din colectia noastra:Chipmunk.Veverita e ascunsa in trunchiul unui copac iar copiii trebuie sa potriveasca cate o ghinda in trunchi.Primul care reuseste sa faca veverita sa sara din ascunzatoare castiga.Si acest joc este foarte interactiv, nu necesita baterii si copiii se distreaza copios.DSC06518

Daca gasiti aceste jocuri, vi le recomandam cu drag.

Si acum sa va povestim cum s-a terminat aceasta seara.Dupa ce copiii si-au luat cina, s-au uitat la un film si apoi a venit timpul somnului.Verisorul de 2 ani, nu avea sac de dormit si a dormit cu mami a lui.Ceilalti trei copii, s-au aliniat in sacii de dormit si au incercat sa doarma pe jos, in camera de joaca.Khloe nu s-a simtit in largul ei si a parasit locul de dormit pentru patul ei.Tia si Ace au dormit linistiti in sacii de dormit si cred ca sora mea are niste poze cu ei dormind.Voi reveni cu o poza , sper sa o primesc mai tarziu!

Va dorim spor in toate si nu uitati sa indepliniti mici dorinte ale celor mici!

 

Etichete: , , , , ,

8 responses to “Sleepover

  1. Roxana

    19 Martie 2013 at 11:51 AM

    Ce dragut e jocul cu veverita. Pe la noi nu am vazut asa ceva😦

     
    • Adela

      19 Martie 2013 at 11:53 AM

      Roxana, am incercat sa il caut pe net dar nu am dat de el.Vroiam denumirea lui (l-am imprumutat verisorilor si nu imi aduc aminte cum ii zice) dar am cautat in zadar!

       
  2. sofia

    24 Martie 2013 at 11:42 AM

    Avem si noi 2 jocuri faine pe care la jucam cu Iulia de la :Ravensburger – Billy Biber si altul de la Noris Spiel: Da ist der Wurm drin, sigur le-ar placea copiilor tai si acestea, noua ne place cel cu veverita, o sa-l cautam si noi.

     
    • Adela

      24 Martie 2013 at 11:44 AM

      Sofia, multumim pentru recomandari! Voi da o cautare sa vad cum arata jocurile!

       
    • Adela

      24 Martie 2013 at 11:48 AM

      Cel cu castorul chiar e fain!E un Janga mai simplu!!

       
      • Sofia

        6 Aprilie 2013 at 7:19 AM

        Adela, nu gasesc jocul cu veverita. Cine-l produce?

         
      • Adela

        6 Aprilie 2013 at 7:24 AM

        Stai ca l-am adus acasa si ma duc sa verific cine il face si cum se numeste!

         
  3. Adela

    6 Aprilie 2013 at 7:31 AM

    Se numeste Jumpin’ Chipper .

     

Lasă un răspuns

 
