RSS

Bilantul Cercetasei

19 Mar
Mai sunt doar cateva zilei si se incheie sezonul magazinului ambulant.Nu prea s-au intamplat multe deoarece a fost foarte frig si multa zapada si nu ne-am mai aventurat in natura (locuim intr-o zona departe de metropole).A doua zi, dupa Primul Bilant , am avut o alta zi plina si zic eu, de succces.In cele doua zile am reusit sa vindem 70 de cutii.Am reusit sa legam o prietenie, cu invatatoarea cu Ferma de Oi , pe care am si vizitat-o deja.
Apoi a urmat o pauza.
Parintii le pot ajuta pe cercetase, ducand formularul de comanda la locul de munca si pot lua comenzi.Conditia e ca cercetasa respectiva, sa ataseze la formular, o mica scrisoare in care sa se prezinte, sa le spuna de ce vinde prajituri,ce planuri are grupul lor pentru banii castigati si sa le multumeasca celor ce fac comenzi.
Asa arata scrisorica Tiei:DSC06540
 
Tati a fost foarte productiv si a reusit sa vanda foarte multe cutii.Un ajutor enorm.
Tia a mai dus formularul de comanda si la scoala.In urma cu cateva saptamani am planuit sa mai facem o iesire dar pe langa faptul ca Khloe facuse conjnctivita, colac peste pupasa, a nins din nou si nu am vrut sa ramanem pe undeva , blocate cu masina.Asadar, aici se incheie sezonul prajiturilor.
Total cutii vandute: 279
Total bani:279×4
Total bani lipsa: 0
Toatal bani in plus:12 dolari(nu va impacientati,  nu sunt bani proveniti din rest dat gresit).Tia a primit de cateva ori bacsis.De doua ori a primit cand era cu mine si de cateva ori a primit pe comanda lui tati (lumea i-a apreciat scrisorica).Banii au fost investiti in prajituri, alegerea facand-o ea.
Simt ca mi s-a luat o piatra de pe inima, ca am facut o treaba buna toti, de la mic la mare si ca am sustinut aceasta cauza.
Am stat de vorba cu fetele si le-am zis ca putem merge intr-o mica excursie cu o parte din banii proveniti din profit (nu prea ma pot baza pe parinti,care nu sunt in stare sa imi spuna un da sau nu in legatura aceasta excursie) iar o parte din bani va fi folosita pentru a ajuta la curatenia si intretinerea curtii scolii (e curte mare plus o parte de padure cu carari ce trebuie curatate dupa topirea zapezii , plus ingrijirea gradinii cu flori).
Fetele sunt atat de incantate de munca pentru comunitate ….abia asteapta sa mergem sa facem curatenie, s-au oferit sa faca curatenie si in baile din scoala , curatenie sa fie!Sunt mandra de cercetasele mele si daca nu reusim sa mergem in excursia aceea organizata o sa le duc intr-o alta excursie.Vom face un plan de atac!

DSC06541

Spor in toate si va dorim o primavara frumoasa!Poate ne trimiteti si noua o adiere, la noi e iarna in toi!
 
 

Etichete: , , , , , , ,

9 responses to “Bilantul Cercetasei

  1. Roxana

    19 Martie 2013 at 11:57 AM

    Felicitari pentru reusita! Mi se pare o idee asa de frumoasa! In Romania nu exista o asemenea cultura, din pacate😦

     
    • Adela

      20 Martie 2013 at 7:03 AM

      Multumim,Roxana!In Romania nu exista dar se poate face.Trebuie doar ca cineva sa investeasca timp in aceasta activitate, nu trebuie sa fie identica, se poate prelua dupa cultura romanilor!

       
  2. Cristina Dragoi

    19 Martie 2013 at 10:24 PM

    Bravo! Ăsta e antreprenoriatul, teorie și practică! Scrisoarea Tiei este inedită! Felicitările noastre! Acțiunea voastră este minunată, cu atât mai mult, cu cât și vremea vă este potrivnică! Bravo, întregii familii! You are the best!
    Da, în România nu există, dar putem face să existe! Totul depinde de noi, de ceea ce vrem să facem! Inițiativele sunt binevenite oriunde, dar să aibă o bază!

    Da, noi așteptăm primăvara! Eu, una, o aștept din toată inima!…Vine cam greu și aici, dar suntem optimiști și pozitivi!

     
    • Adela

      20 Martie 2013 at 7:04 AM

      Multumim,Cristina pentru vorbele frumoase.Intr-adevar se poate face si in Romania(dupa cum ii spuneam si Roxanei).Probabil ca va dura un pic pana va veni cineva cu o idee asemanatoare!

       
      • Cristina Dragoi

        20 Martie 2013 at 9:28 AM

        Plăcerea mea, Adela! Idei avem, inițiativa ne lipsește!…Eu lucrez acum la un seminar pentru copii, pe vârste – antreprenoriatul sub formă de joc și role-playing. Sper să fie de bun augur! Da, cred că totul se poate face cu încredere, sprijin și solidaritate!
        Toate bune, Adela!

         
      • Adela

        20 Martie 2013 at 9:54 AM

        Iti dorim mult succes, Cristina si sa speram ca initiativa ta va da roade!E multa munca , mai ales cand sunt implicati si copiii si parintii!

         
      • Cristina Dragoi

        20 Martie 2013 at 2:11 PM

        Da, mulțumesc mult, Adela! Știu, e o muncă sisifică, dar sper din tot sufletul! Doamne ajută!

         
      • Adela

        21 Martie 2013 at 7:15 AM

        Doamne ajuta, Cristina !Mult spor iti dorim si sa vii cu vesti!

         
      • Cristina Dragoi

        21 Martie 2013 at 3:13 PM

        Doamne ajută, Adela! Mulțumim!

         

Lasă un răspuns

 
