RSS

Cutest Hat Ever

20 Mar

Am tricotat multe lucrusoare dragute dar parca aceasta caciulita e cea mai draguta.Si n-am putut sa nu v-o arat si voua.E pentru un bebe care vine pe lume in curand si doar atat stim despre bebe.Speram sa fie sanatos si mami a lui sa aiba parte de nastere usoara.

Voi ce ziceti?Daca doriti sa vedeti si restul lucrusoarelor mele puteti trage cu ochiul pe blogul meu Knit Cute Things .

DSC06543Daca aveti nevoie de ajutor cu vreun model va ajut cu mare drag!

Si pe verde!

DSC06550

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Cutest Hat Ever

  1. strainisicalatori

    20 Martie 2013 at 10:39 AM

    mie imi place ,numai ca vor aparea doua capuri suprapuse,daca o face-ti sa fie trasa peste ochi ,purtatorul devine :mascat..
    Nu o luati rau e foarte frumosa ideia si imi place chiar cand am deschis la poza am ramas,O!!!!inainte de a citi articolul..F.ff.f.f frumos felicitari.

     
    • Adela

      21 Martie 2013 at 7:11 AM

      Multumesc pentru apreciere! La noi se poarta foarte mult acest gen de caciulite si au trecere foarte mare.Majoritatea le-am facut si le-am vandut!Le duc la un targ dar e doar o data pe an si unele nu apuca sa fie duse la targ!Numai bine va dorim!

       
  2. Irina

    20 Martie 2013 at 1:13 PM

    Superbă căciulița și, oarecum, nonconformistă. Îmi plac și celelalte, de pe blog, în mod deosebit cele cap de bufniță.

     
    • Adela

      21 Martie 2013 at 7:15 AM

      Multumesc, Irina!Intr-adevar caiulitele sunt nonconformiste insa au mare trecere.Cred ca am facut vreo 20 in ultimele 6 luni.

       
  3. zamfor ecaterina

    25 Martie 2013 at 2:53 AM

    buna! mie imi plac tare mult! eu crosetez acest gen de caciuli, http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200203530023858&set=a.4926813001053.179169.1020255338&type=3&theater ,tricotate arata la fel de bine:). de fapt am vrut sa invat sa crosetez doar ca sa pot realiza acest fel de caciula fetitelor mele…iar acum m-a prins microbul crosetatului si am inceput sa crosetez si rochite si bluzite si posetute…
    felicitari si pentru celelalte produse, imi plac si jucarioarele🙂
    ce fel de fire (marca) folositi? la noi (oradea) cu greu poti gasi ceva de calitate (gen red heart gasesti doar in doua mercerii in tot orasul).
    o zi insorita🙂

     
    • Adela

      25 Martie 2013 at 2:48 PM

      Bine te-am gasit ,Ecaterina!Eu tricotez de la 10 ani!
      Ochii caciulilor si eu ii crosetez.Imi place insa mult mai mult sa tricotez!

       

Lasă un răspuns

 
