RSS

Poarta-ma

23 Mar

Am vazut prin magazine tot felul de port bebe, insa unul tip marsupiu nu am gasit (nu am verificat on line).Asa ca m-am gandit sa le fac o surpriza fetelor si sa le fac eu cate unul.Tia ma tot intreba ce tricotez si i-am spus ca va fi o surpiza.In timpul tricotatului micul marsiupiu semana cu un scutec, asa ca m-am gandit sa ii fac niste volanase.Tia e foarte incantata de marsupiu si e si mai incantata ca o poate duce pe Caroline afara ( aceasta papusa nu poate fi dusa afara pentru a fi tarata prin iarba sau alte locuri-regula casei) atata timp cat o plimba.Au si carucioare si regula e la fel.
DSC06568

 

Urmeaza al doilea marsupiu pentru Khloe!Ne facem timp sa alegem ata.Revenim cu poze!

Spor in toate!Daca aveti nevoie de ajutor in ale tricotatului nu evitati sa ma contactati!Va ajut cu multa placere!

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
