RSS

Pestisorul auriu si Betta

24 Mar

Fiecare cu pestisorul ei.Azi a fost ziua surprizelor.Dupa nefericita intamplare cu Goldie am dorit sa luam o pauza.Tia era inca foarte trista cand venea vorba de Goldie si am intrebat-o daca vrea alt peste si a fost foarte incantata de idee insa mi-a marturist ca tot ii va duce dorul pestisorului ei auriu.
De data asta,Tia a ales un Betta iar Khloe e cea care a vrut pestisorul auriu.I-am aratat si alti pestisori mai sclipiciosi dar ea pe unul anume il dorea.Nu-i asa ca e dragut?Nu cred ca ghiciti cum il cheama!Khloe zice ca e fetita si numele ei este: Shine Bright Like A Diamond.Sincer si mie imi place numele!
DSC06594
Tia, care de catva timp a trecut de la culorea roz la culoarea albastra s-a indragostit pe loc de acest Betta.Este mascul (fara nicio presupunere) si albastrul (pe care eu nu am reusit sa il prind in poze asa cum e in realitate) este o splendoare!DSC06592
Speram sa nu mai fie accidente iar la vara cred ca verisorii nostri vor fi foarte incantati sa ii aiba la ei acasa!

Spor in toate!

 

Etichete: , ,

3 responses to “Pestisorul auriu si Betta

  1. Alexa

    25 Martie 2013 at 12:27 AM

    Foarte frumosi pestisorii! Sa va traiasca! Atentie insa la betta, e un luptator desavarsit.

     
  2. melly

    1 Aprilie 2013 at 8:35 AM

    Cat de frumosi sunt pestisorii… abia astept sa avem si noi acvariul nostru, imi plac tare mult…

     
    • Adela

      1 Aprilie 2013 at 8:40 AM

      Si mie imi plac!Fetele sunt foarte incantate!

       

Lasă un răspuns

 
