RSS

Si pestii nu se plictisesc?

29 Mar

Initial le-am luat fetelor cate un pestisor.Dupa ce Shine Bright Like A Diamond a plecat in raiul pestisorilor aurii(fara drama din partea lui Khloe), ne-am dus din nou la magazin sa il inlocuim(nu stim ce a patit,Khloe zice ca nu avea cu cine sa se joace) si i-am zis ca poate sa isi aleaga doi pesti (in caz ca unul moare ne ramane inca unul) ca sa se poata juca impreuna.Ne-am gandit sa ii luam un prieten si lui Betta (Sky) cu toate ca stiam ca s-ar putea sa nu il accepte(bineinteles ca nu l-a acceptat).Si cu toate astea Khloe insista, ca pestisorii trebuie sa aiba si jucarii sau un parc in care sa se joace.Si mi-a venit o idee chiar la magazin.Le-am dus la raftul cu plastilina si am cumparat cate un pachet de pasta modelatoare (din aceea care se coace-mi-ar fi placut lut dar nu era)si le-am zis ca pot modela chiar ele cate o jucarie.Si ne-am apucat de lucru!!!

DSC06598

 

Plastilina rosie, galbena, albastra si cea verde apartine Tiei, restul lui Khloe!Am incercat sa cautam niste modele pe internet dar ce am gasit fie erau prea complicate, fie prea mari, asa ca ne-am folosit imaginatia.Tia vroia o pestera.Cu greu am convins-o sa faca doua modele (pestele ei trebuie mutat in acvariul mai mic si o pestera mare nu ar fi incaput in acvariul cel mic).Pana la urma a inteles si a facut treaba buna.Eu m-am asezat sa o ajut pe Khloe (nu vroiam sa amestece cele 4 culori si apoi sa se supere ca nu prea i-a iesit mare lucru).Spre surprinderea mea , Khloe a fost foarte inspirata ieri si cred ca avea planul parcului in cap cu mult timp in urma.Parcul ei nu seamana  deloc cu niciun model vazut de noi.Foarte original si nu a avut nevoie prea mare de ajutorul meu.Am ajutat-o mai mult la lipitul pieselor intre ele (m-am asigurat ca date l-a cuptor nu se vor destrama).

DSC06599

 

Trebuie sa revenim si cu o poza cu ele in acvariu.Arata foarte frumos si pestii par a fi incantati de noul lor parc de joaca!Khloe, multumim pentru inspiratie!!

Acum va intrebam si pe voi:ce credeti ?Pestii se plictisesc?

Spor in toate!!

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
