RSS

Iepuras din capace de plastic

03 Apr

Sigur, noi am sarbatorit deja Pastele insa am gasit un iepuras tare dragalas care va merge cu decoratiunile noastre de primavara, plus ca vom sarbatorii pe 22 Aprilie, Ziua Planetei, prin crafturi, din materiale reciclabile!

Puteti gasi mai multe idei  de figurine din capace de plastic pe site-ul :Fun Family Crafts .

DSC06647

Aveti nevoie de:

 
-4 capace de plastic (doua mari si doua mici)
-o bucata de panglica
-2 ochisori
-un pom-pom
-o ata(pentru mustati)
-2 urechi din coala gumata
-foarfeca si pistol de lipit

 

 

Modul nostru de realizare:

1.Am lipit capacul mic de cel mare, cu pistolul de lipit,iar la mijloc am lipit si panglica, de care v-a fi agatat iepurasul.DSC06648

2.Am lipit urechile.DSC06650

3.Am potrivit celelalte doua capace si le-am lipit peste celelalte doua deja lipite intre ele.Am lipit ochii, mustatile si codita.DSC06651

4.L-am agatat in geam!!DSC06652

Spor la treaba!

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Iepuras din capace de plastic

  1. Adriana

    3 Aprilie 2013 at 11:19 PM

    Foarte frumos! Si ce simplu se face…

     
    • Adela

      4 Aprilie 2013 at 7:17 AM

      Multumim!Si e si de efect!

       
  2. Ramian

    10 Septembrie 2013 at 8:07 AM

    foarte frumoase

     

Lasă un răspuns

 
