RSS

Clubul de carte- Animal Baby

05 Apr

Iata ca a venit momentul sa povestim despre una dintre cartile propuse de mine!Incerc sa scanez carticica si sa o trimit tuturor celor care s-au inscris la povesti, prin mail.

In ton cu sarbatorile care se apropie:

DSC06653

Voi reaminti regulile:
  1. Daca v-ati inscris , trebuie sa participati si la discutii(oricine poate participa, chiar daca nu s-a inscris in prealabil)
  2. Discutiile vor lua parte aici pe blog(puteti sa postati si la voi pe blog un post daca doriti, nu e obligatoriu)
  3. Pe data de 25 aprilie, clubul de carte se incheie
  4. Cele 4 carti postate de mine, pe blog vor fi daruite(doua pentru o fetita si doua pentru un baietel).Speram ca o fetita si un baietel sa se poata bucura de ele.

O lista cu persoanele inscrise pana in momentul de fata(mai primim participanti,oriunde v-ati afla):

Roxana , andruMaria , naty filippus , AlexaClaudia , melly , Adina , pitici, dar voinici , sofia .

Sper ca nu mi-a scapat nimeni.Va rog sa ma anuntati daca credeti ca mai trebuie sa adaug ceva in acest post!

Urmatoare carte: Betisorul Fermecat de Vladimir Suteev, carte propusa de Sofia!

Spor la citit!

 

Etichete: , , , ,

17 responses to “Clubul de carte- Animal Baby

  1. Roxana

    5 Aprilie 2013 at 8:22 AM

    Eu abia astept e-mailul🙂

     
    • Adela

      5 Aprilie 2013 at 8:23 AM

      Incerc astazi!Sper sa reusesc pana la sfarsitul zilei!

       
  2. pitici, dar voinici

    5 Aprilie 2013 at 8:53 AM

    grozav! aseara am vrut sa te intreb cum ramane, dar am uitat citind articolele de pe blogul tau😛

     
  3. melly

    5 Aprilie 2013 at 10:36 AM

    Astept cu mare interes🙂

     
  4. Alexa

    5 Aprilie 2013 at 11:08 AM

    astept si eu emailul cu nerabdare! mai ales ca in perioada asta citim multe carticele in engleza

     
  5. Adela

    5 Aprilie 2013 at 12:32 PM

    Ma si apuc de scanat!

     
  6. Adela

    5 Aprilie 2013 at 1:13 PM

    Am trimis!Sper ca nu am uitat pe nimeni!Imi cer scuze daca nu am trimis cuiva mail, dar tragetri-ma de maneca si trimit!Cine poate confirma ca a primit mailul, apreciez!Spor in toate!

     
  7. andru

    5 Aprilie 2013 at 1:19 PM

    Multumim, Adela! Abia asteptam si noi cartea!❤

     
    • Adela

      5 Aprilie 2013 at 1:22 PM

      Am trimis pe mailul cu care te-am gasit la noi pe blog!Sper sa nu fi intrat la spam.

       
  8. Sofia

    6 Aprilie 2013 at 7:01 AM

    Multumesc pentru mail, luni studiem cartea, e prima noastra carte in engleza.

     
    • Adela

      6 Aprilie 2013 at 7:23 AM

      Sper sa va placa!Spor la citit!

       
  9. sofia

    9 Aprilie 2013 at 12:05 AM

    Am studiat cartea aseara inainte de culcare, acum mai trebuie sa facem oaia, pentru ca are model, initial din haritie si poate o incercam si din fetru- asta ar fi o premiera.
    I-a placut iepurasul, mia pus intrebari despre ce mananca, unde doarme. ..
    I-am tradus cartea in romana, nu i-am citit-o inengleza pentru ca ea face germana la gradinita, si ma gandesc sa nu o zapacesc.
    Multumim de carte.

     
    • Adela

      9 Aprilie 2013 at 7:19 AM

      Ma bucur ca v-a dat idei carticica.Nu conteaza in ce limba le-o citim, important e sa fie citita si sa iti spuna ea ceva despre ea.Si la fel sa ne spui si tu ce crezi despre carte!
      Multumim ca ne sunteti alaturi!

       

Lasă un răspuns

 
