RSS

Mami , ne lasi la noroi?

10 Apr

Nuuuuu!

Asa-i ca acesta e primul raspuns pe care il primesc unii copii?Si nu doar in privinta noroiului.Sunt si altele si incep inainte ca cel mic sa poata spuna ce vrea.

„Vreau sa mananc singur!”
„Eee,cum sa mananci singur?Ai doar 9 luni.Nu stii sa tii lingurita in mana, nu reusesti sa pui mancarea decat pe pereti si faci o mizerie!!!!!”
Cam asa se intampla cand vine vorba de masa…iar pe la un an jumate mamele mai norocoase au si ocazia sa alerge cu lingurita prin toata casa , deoarece cel mic nu si-a terminat masa.
Nu spun ca nu trebuie sa avem anumite reguli, insa ceea ce vreau sa spun e ca trebuie sa ii lasam pe cei mici sa incerce si ei unele lucruri.Si cred ca asta e cel mai important lucru pentru a-i invata cateva reguli.La masa (sa nu radeti) cei mici pot fi invatati ca daca arunca cu mancarea pe pereti(sigur se intampla) li se ia privilegiul de a manca singuri(pana data viitoare).Stiu ca ziceti ca un copil de 9 luni nu intelege!Nu ii subestimati!Ei sunt copiii, noi parintii!
Si acum sa trecem la noroi!De ce am spus, nu?Nu pentru ca se murdareau ci pentru ca inca e frig afara  pentru ele sa fie pline de noroi;si cand zic pline,sa intelegeti noroi si in cizme nu doar pe dinafara,noroi pe maini pana la coate, noroi, noroi,noroi!!
Erau afara!Cu cizme de cauciuc, deoarece se topea zapada si afara era noroi,In curte mai mult iarba uscata,insa cizmele de iarna s-ar fi udat.Le-am dat voie sa se joace in nisip;si acesta ud.Au venit in casa cu un zambet mai mare decat curcubeul, cu cizmele (pe dinafara) pline cu noroi,mainile bineinteles murdare de noroi, hainele murdare de noroi:”Mami, ne lasi la noroi?” 
Direct la baie cu ele!Deja isi luasera prima portie pe anul acesta, de noroi.Dar nu va intristati, vor veni zilele acelea caldute de primavara cand vor avea voie sa se joace in noroi cu cizme sau fara cizme.
DSC06663
 
Nu ne-am certat pentru ca au dat iama in noroi.Le-am zis doar ca e prea frig pentru asa ceva si ca mai trebuie sa astepte pana cand va fi mai cald.
„Dar mami, trebuie sa vezi si ce am pictat !”
„Cred ca ar fi mai bine sa nu stiu!”
„Daca ne dai o carpa si o galeata de apa , mergem si spalam”(o alta bucurie care a fost luata)
„Vine ploaia si spala noroiul!”
„Nu cred ca ajunge pe peretii casutei!”
Ajunge , n-ajunge….asta e!Vom astepta sa fie mai cald de 4 grade C inainte sa ne udam din cap pana in picioare!
The End
Spor in toate!Vom reveni cu joaca la noroi imediat ce ne permite vremea!
 

Etichete: , ,

5 responses to “Mami , ne lasi la noroi?

  1. eumiealmeu

    10 Aprilie 2013 at 1:44 PM

    ador lucrurile murdare. vorbesc serios. asta îmi spune că s-au simțit bine copiii.
    eu îl lăsam pe al meu să se zbenguie și tocmai pentru că nu-i spuneam permanent Nu, dacă îi ziceam Nu, rar, când eram pregătiți să plecăm pe undeva în vizită, înțelegea. nu am avut niciodată probleme cu hainele – avea de joacă, iar pe celelalte le respecta.
    cred că sunt foarte fericiți copiii care se pot bucura de noroi.
    p.s. și eu sunt fericită cu ei!🙂

     
    • Adela

      10 Aprilie 2013 at 4:19 PM

      Putine lucruri le-au fost interzise si fetelor mele.Le-am lasat sa vada si sa incerce cam orice(in limita sigurantei lor).Si nici nu le prea de nimic.Aduna rame dupa ploaie, se joaca cu broastele etc.In fiecare seara(vara) vin murdare in casa.
      Apa daca e sunt foarte fericite!

       
  2. sofia

    10 Aprilie 2013 at 2:17 PM

    O, mi-ai adus aminte saptamana trecuta Iulia a facut niste bai de namol si eu nu am curatat incaltarile, maine trebuie. Imi placea cand baga manuta ei mica in castronul cu piure si strngea pumnul fericita.

     
    • Adela

      10 Aprilie 2013 at 4:16 PM

      Si la noi au fost multe evenimente cu mancarea!Aveau voie sa se joace cu ea, insa am incercat sa le invat sa nu o arunce.

       

Lasă un răspuns

 
