RSS

Coltul cu pluşuri

12 Apr

Am rezolvat si problema plusurilor!Locul lor era pe patul fetelor dar dimineata toate erau imprastiate si niciuna  nu era incantata sa le aranjeze din nou pe pat.Acum, toate sunt in plasa! Stau acolo si la nevoie isi ia fiecare plusul preferat,pot dormi la alegere, cu oricare doresc ele si cred ca le incanta si ideea de a le arunca acolo sus in plasa.Cine a avut aceasta idee, detine o Minte Sclipitoare .DSC06669Atentie! Nu lasati aceste plase la indemana micutilor.Cu toate ca sunt foarte utile se pot intampla evenimente neplacute.

Si noi le-am instruit pe fete: trebuie sa fie grijulii si sa nu traga de plasa sau sa atarne lucruri grele de ea;in momentul in care plasa e rupta de la locul ei, plasa va fi indepartata pentru o anumita perioada.

Daca aveti o minte sclipitoare anuntati-ne si pe noi!Vrem sa invatam cat mai multe de la voi!!

Daca doriti sa preluati aceasta postare pe blogul personal, va rugam sa ne anuntati si va putem da permisiunea de a o prelua!

Spor in toate!!

 

 
6 comentarii

Scris de pe 12 Aprilie 2013 în De-ale noastre

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Coltul cu pluşuri

  1. pitici, dar voinici

    12 Aprilie 2013 at 9:04 AM

    imi place mult ideea
    cand vom renova, o voi prelua si eu🙂

     
    • Adela

      12 Aprilie 2013 at 9:05 AM

      Deja eram gata sa pun plusurile la gunoi!!
      Spor la renovat!

       
      • pitici, dar voinici

        12 Aprilie 2013 at 9:07 AM

        oh,si noi avem atat de multe ca sunt satula….doar ca nu vor (inca) sa renunte la ele
        multumim, dar ne apucam abia la vara😦

         
      • Adela

        12 Aprilie 2013 at 9:08 AM

        Si eu am parte de renovari la vara ….nu prea ma incanta….

         
  2. eumiealmeu

    12 Aprilie 2013 at 1:57 PM

    plasa e minunată. la cele 4 coșuri de plușuri pe care le are fiul meu, însă, ne-ar trebui vreo 4 plase.🙂
    am remarcat zânele de pe pereți și mi-ar plăcea să am și eu câteva lângă biroul meu.
    se știe de unde sunt?🙂

     
    • Adela

      12 Aprilie 2013 at 6:03 PM

      Urmatorul post e despre ele!🙂

       

Lasă un răspuns

 
