RSS

Misiune indeplinita

18 Apr

Ne-am apucat de tesut!Un pic mai nonconformist dar de mare succes.Cred ca voi investi si intr-un gherghef traditional pentru ca se pare ca tesutul are mare trecere!Am crezut ca va fi dificil pentru un copil de 6 ani sa tina seama de regulile tesutului dar m-am inselat amarnic.Se vede clar ca ne-au fost de folos toate pattern-urile pe care le-am exersat cu jucarii manipulative.

A fost o activitate captivanta si spre uimirea mea, Tia doreste sa inceapa al doilea proiect, o bratara.Trebuie sa caut instructiuni ca nu prea stiu cum ar iesi o bratara.

Dupa ce a asezat firele pe cele doua parti opuse a inceput tesutul.I-am aratat cum sa traga primul fir printre toate celelalte insa problema era la agatatul firului in gherghef.Bineinteles ca „Stiu, stiu” a fost cea mai importanta replica insa nu s-a dat batuta( si sunt mandra de ea) pana nu si-a dat ea seama cum sa rezolve problema.

DSC06664

Am mai ajutat-o si la incheiat.Fiind obisnuita sa tina carligul in mana dreapta, vroia sa il tina si la incheiat in mana dreapta insa ochiurile se incurcau si i-am spus sa tina carligul in mana stanga pentru ca ochiurile trebuie lucrate cu degetele, munca fiind in mana dreapta; mana stanga doar sustine carligul.Si atat a fost, nu a mai vrut s-o ajut!

DSC06676

La sfarsit a trebuit sa ii tin ochiurile pe gherghef deoarece lucrul se adunase si tragea ochiurile de pe gherghef.

Si  iata rodul muncii !

DSC06677Spor in toate!

 

Etichete: , , , ,

18 responses to “Misiune indeplinita

  1. Ioana

    19 Aprilie 2013 at 1:01 AM

    Felicitari micutei!

     
  2. Laura Frunza

    19 Aprilie 2013 at 3:39 AM

    Cu ce fel de snur ati tesut? Avem si noi un mini-razboi dar am tesut doar cu mohair pana acum.

     
    • Adela

      19 Aprilie 2013 at 7:07 AM

      Laura, firul nu e de fapt fir.E un fel de material elastic care se aseaza in jurul picioruselor.Voi incerca sa pun o poza mai detaliata.

       
  3. pitici, dar voinici

    19 Aprilie 2013 at 4:35 AM

    ce frumos a iesit!
    bravo!

     
    • Adela

      19 Aprilie 2013 at 7:07 AM

      Multumim, Antoaneta!Sper sa trecem curand la razboiul traditional!

       
      • pitici, dar voinici

        19 Aprilie 2013 at 8:43 AM

        eu am tot zis ca ma duc sa cumpar unul (cel din garaj l-a aruncat tata crezand ca nu mai e de folos😦 ) dar timpul nu e de partea mea

         
      • Adela

        19 Aprilie 2013 at 8:44 AM

        Daca il cumperi asta din plastic cu elasticele te asigur ca nu o sa iti para rau!

         
      • pitici, dar voinici

        19 Aprilie 2013 at 8:46 AM

        sa vad ce gasesc…cand voi ajunge la cumparaturi😛

         
      • Adela

        19 Aprilie 2013 at 8:48 AM

        Sper ca esti ok.
        Eu i-am luat si lui Khloe dar Khloe inca nu e convinsa ca vrea sa faca!Mai asteptam!

         
  4. Florina

    29 August 2014 at 3:37 PM

    Buna seara! Am avut si eu marea surpriza sa constat ca nu numai ca, la 4 ani si jumatate, Anei i se pare foarte usor si amuzant jocul acesta – problema este ca s-au terminat elasticele si nu le gasesc de cumparat nicaieri decat la ….. Walmart (USA, evident). Stie cineva de unde se pot cumpara doar elastice de rezerva in Romania? Multumesc si spor la joc!

     
    • Adela

      30 August 2014 at 6:49 AM

      Florina noi le cumparam de la un magazin de crafturi, Michales ( tot in USA)…
      Poti face insa aceste elastice si acasa din manecile unor bluze ramase mici sau din panaloni de bumbac tip leggings. Vezi daca te poti inspira de aici: https://gradinitaalphabet.wordpress.com/2013/03/01/sa-facem-o-coarda/

       
      • Florina

        30 August 2014 at 11:38 AM

        Multumesc, ma gandisem si eu la treaba asta si asa voi face la „proiectele” viitoare. Noua ne lipseau vreo cateva elastice ca sa terminam o gentuta dar am mai cumparat azi inca un joc descompletat de la reduceri si, deocamdata, avem destule. Oricum, mi se pare aiurea (dar se intampla frecvent) sa importi un joc de genul acesta in Romania, dar sa nu importi si „consumabilele”, acele „refills”. In fine, multumesc pentru sugestii si spor la joaca tuturor
        !

         
      • Adela

        31 August 2014 at 6:40 AM

        Numai bine, Florina! Nici eu nu gases „refills” la orice magazin… doar la ala cu crafturi…

         

Lasă un răspuns

 
