RSS

Recital

19 Apr
S-a terminat si sezonul de dans.Pe 13 aprilie s-a incheiat „stagiunea” cu un mic recital.
Dar sa va povestim un pic din istoria dansului(in cazul nostru).Ambele fete au inceput baletul si tap dance la 4 ani.Nu este dans intensiv, este mai mult o familiarizare cu dansul;un loc unde fetele au contact cu muzica, dansul-ca o joaca, ritm, pasi si multa distractie.In fiecare marti au ora de repetitii incepand din septembrie si pana in aprilie.Totul se termina cu un spectacol pe scena,pentru parinti.Fiecare grup are o parte de balet si o parte de tap iar la sfarsit marele final!
Grupul lui Khloe executand partea de balet.Au dansat pe piesa „To be a princess” si daca ne sunteti prieteni pe    FaceBook puteti sa vizionati micul balet.

danc

 

Tia a dansat pe piesa „Broadway Baby”, primul dans fiind tap.Al doilea dans a fost executat pe melodia „Peanut Butter Jelly Time” si ne-a ramas intiparita in minte pentru mai multe zile!Din pacate pozele sunt facute prea aproape si nu doresc sa le fac publice.Le puteti insa vedea pe FaceBook.

In al doilea dans, Khloe a dansat pe melodia:”I won’t grow up”.

dancee

 

Fiecare trupa in parte ne-a incantat privirile!Costumele au fost superbe, fetele la fel si au facut o treaba foarte buna!Insa nu e totul!Au avut si un dans in care fetele au dansat cu taticii lar si cred ca a fost hitul recitalului.Fetele mele nu au dansat cu tati pentru ca tati nu a putut merge la repetitii din cauza programului aiurea de lucru!

Si marele final!dance

Fiecare trupa a intrat pe scena in ritmul muzicii si au mai dansat cate un pic.Au intrat incepand cu trupa cea mai in varsta.Khloe a fost atat de incantata incat a reusit sa isi faca aparitia pe scena cu trupa dinaintea trupei lor si a starnit aplauze.
A fost un spectacol minunat din toate punctele de vedere si taticii au fost in punctul lor culminant!
O experienta de neuitat si care a incantat privirile tuturor!
Felicitari tuturor si spor in continuare!
 

Etichete: , , , , , ,

13 responses to “Recital

  1. pitici, dar voinici

    19 Aprilie 2013 at 8:51 AM

    bravo,fetelor!

     
    • Adela

      19 Aprilie 2013 at 8:58 AM

      Multumim,Antoaneta!Au fost si alte momente foarte frumoase insa din pacate nu doresc sa postez prea multe!

       
      • pitici, dar voinici

        19 Aprilie 2013 at 9:03 AM

        Imi dau seama
        Eram sigura ca au fost momente nemaipomenite😉

         
      • Adela

        19 Aprilie 2013 at 9:04 AM

        In fiecare an imi dau lacrimile pe-acolo!

         
      • pitici, dar voinici

        19 Aprilie 2013 at 9:05 AM

        🙂

         
  2. Simona

    19 Aprilie 2013 at 9:29 AM

    Foarte frumos!🙂

     
  3. Oniciuc Ioana-dana

    19 Aprilie 2013 at 10:58 AM

    Frumos!Frumos!Frumos!Felicitari micilor tale balerine.

     
  4. andru

    19 Aprilie 2013 at 11:44 AM

    Imi inchipui ce emotionata trebuie sa fi fost! Felicitari micutelor tale balerine!

     
    • Adela

      19 Aprilie 2013 at 11:47 AM

      Multumim!Chiar am avut emotii si mi-au dat lacrimile de nenumarate ori, nu doar la dansurile lor!

       
  5. floridemandarin

    19 Aprilie 2013 at 12:37 PM

    Felicitări! Superb! Cred că le-aș fi aplaudat cu toată inima! Chiar admirabil!🙂

     

Lasă un răspuns

 
