RSS

Mancare pentru granguri/Homemade Oriole Feeder

15 Mai

In fiecare an, in curtea noastra apar vietati ( dupa cum stiti deja) pe care noi le indragim foarte mult.Unele incercam sa le hranim, altele se infrupta din gradinile nostre( fara aprobare), cu unele reusim sa ne jucam iar altele doar le admiram.

Printre aceste vietati minunate se numara si grangurii ( Baltimore Oriole), niste pasari foarte frumoase, care se hranesc cu nectar,gem de struguri, felii de mere sau portocale.Uneori mananca si nectarul care l-am agatat deja pentru pasarile colibri.Iata cat de frumoase pot fi si le privim de pe geam:

DSC00184

 

Si ca sa aiba si ele mancarea lor, ne-am gandit sa le facem o farfurie speciala cu gem de struguri!

Am folosit un frisbee de culoare portocalie(cica ar fi atrase de aceasta culoare-dar din experientele noastre trecute nu as zice), trei cutiute de la compot de portocale(se pot folosi si alte cutiute, de la iaurt etc),gorilla glue si niste lant( se poate folosi si sfoara dar am gasit lant la magazin si nu m-am mai uitat dupa sfoara).Am facut trei gauri pe margine si am agatat lantul in gauri.Am lipit cutiutele de frisbee cu lipici si am lasat la uscat!

DSC00210

 

Am insirat capetele celor trei lanturi pe un inel astfel incat frisbee-ul sa poata fi agatat .Arata foarte bine si speram sa vina grangurii la gem!!

DSC00211

 

Pofta buna, granguri!!

Sa aveti parte de mult spor in toate si o zi frumoasa!Sa le povestiti copiilor despre aceste  pasari minunate.Suntem atat de binecuvantati cu aceste frumuseti ale naturii…..

 

Etichete: , , , ,

10 responses to “Mancare pentru granguri/Homemade Oriole Feeder

  1. pitici, dar voinici

    15 Mai 2013 at 10:10 AM

    ce frumosi sunt!

     
    • Adela

      15 Mai 2013 at 10:11 AM

      Sunt o delectare pentru ochi.Pasarea colibri insa ramane favorita mea!!!

       
      • pitici, dar voinici

        15 Mai 2013 at 10:12 AM

        toate sunt frumoase..mai ales cand le vezi la tine la geam sau in curte😉

         
      • Adela

        15 Mai 2013 at 10:15 AM

        Da!!Am randunele care vor sa isi faca cuib sub streasina casei langa geam!Nu stiu ce sa le mai fac sa se mute la garaj!!

         
      • pitici, dar voinici

        15 Mai 2013 at 10:17 AM

        sunt cele mai incapatanate randunicile :)))

         
      • Adela

        15 Mai 2013 at 10:18 AM

        Am pus o punga acolo ca sa se sperie de fosnet si continua munca peste punga!!!

         
  2. melly

    16 Mai 2013 at 4:24 AM

    Cat de frumos arata!!! E absolut superba. Eu m-am limitat la malai si bucatele de paine, si ce bucurie pe noi cand vin rabiutiele sa ciuguleasca🙂

     
    • Adela

      16 Mai 2013 at 2:41 PM

      Vrabiutele au mancat toata iarna!Acum e si randul grangurilor!Astia au venit din tarile calde si la fel si colibrii.

       
  3. Silving

    21 Mai 2013 at 8:53 AM

    Ce frumos! Nici eu nu ma indur sa arunc painea,si o las in gradina si vin nu doar vrabiutele,mierlele si cotofanele ,etc. , dar si pescarusii. Iar eu mor de dragul lor si le fac poze des,ca nu incetez sa le admir frumusetea,mai ales cand ii vad de aproape.
    Insa granguri din astia chiar n-am vazut,mi-ar placea! Si mi-ar mai placea si o rochie de culoarea lor,haha.

     
    • Adela

      21 Mai 2013 at 9:13 AM

      Sa stii ca nici eu nu am vazut astfel de pasari pana nu am venit aici.Mai am cateva poze cu niste pasari foarte frumoase, poate reusesc sa postez un post cu ele!

       

Lasă un răspuns

 
