RSS

Vrem sa inaltam zmeie!!!(sau zmeie intr-o Lume Minunata)

21 Mai

Asa au strigat fetele mele, imediat ce s-au dat jos din autobuzul scolii.Se pregatisera ele si ieri dar timpul nu a tinut cu ele.A alergat Tia cu zmeul ei dar nu a reusit sa il ridice in aer.Azi, in schimb nu a fost nevoie de alergatura.Zmeii s-au ridicat foarte usor, vantul puternic le-a ajutat mult pe cele doua fete.

Am cumparat doua zmeie foarte ieftine ( nici nu mi-am inchipuit ca vor fi atat de eficiente) deoarece am avut intentia se le las pe fete sa le inalte singure si mi le si inchipuiam cum trag ele zmeiele dupa ele prin iarba.Dar nu a fost asa!Zmeiele au fost foarte usor de construit si dupa ce le-am explicat cum sa foloseasca sfoara, duse au fost fetele prin curte.

DSC00297

Au stat aproape una de alta dar cand si-au dat seama ca sforile se for incalci, s-au rasfirat un pic.Vantul era destul de puternic si zmeiele vroiau sa fie sus pe cer.O minunatie pentru vedere;cer senin si doua zmeie.DSC00307

O jucarie atat de simpla care aduce atata bucurie!!!

Si am taiat de pe lista, unul dintre lucrurile planificate pentru vara asta.Inca nu s-a terminat joaca cu zmeie si vom duce cate unul si cu noi la mare!DSC00305

Spor in toate si sa aveti un inceput de vara cat mai minunat!!!

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Vrem sa inaltam zmeie!!!(sau zmeie intr-o Lume Minunata)

  1. Alexandra

    21 Mai 2013 at 11:33 PM

    ce frumos! si noi am inaltat niste zmee acum o saptamina, cind a fost un vant destul de puternic in parcul din fata blocului. e intr-adevar o activitate foarte reconfortanta. din pacate, la noi ploua, deci va mai trebui sa asteptam vreme potrivita pentru a o relua..

     
    • Adela

      26 August 2013 at 9:27 AM

      Alexandra, imi pare rau ca mi-a scapat comentariul tau!!! Sper ca ati reusit sa inaltati macar un zmeu. Am dus si noi unul in Romania dar la mare nu am apucat sa il inaltam si acasa a fost prea cald ca sa facem acest lucru. A ramas acolo neatins.Poate data viitoare reusim!

       

Lasă un răspuns

 
