RSS

Baloane-floricele intr-o Lume Minunata

02 Iun

Am cautat pe net cateva idei de floricele si fluturasi  pentru ziua Tiei si iata peste ce am dat:multe poze cu flori facute din baloane.Nu am salvat nicio poza sau link deoarece m-am uitat doar la poze si m-am gandit ca baloanele sunt legate cate sase intr-un manunchi si gata treaba.DSC06865

Cand le-am leagat, manunchiul nu arata deloc a floare, o „petala” nu vroia nicicum sa stea asa ca m-am reprofilat.Le-am legat pe o sfoara, cu nod , lasand cam 5-10 cm distanta intre ele, iar apoi am legat cele doua capete.Pentru mijloc am folosit un balon de culoare diferita, l-am legat cu snur si acest snur l-am legat de celalalt snur cu care au fost legate celelalte baloane.Si totul a iesit perfect!DSC06864

Puteti sa le faceti mari-mari sau micute, depinde unde si cum le folositi.Eu le-am lipit pe perete(si in ciuda vantului puternic au rezistat 2 zile).

Si asa i-am intampinat noi pe copilasii care au venit vineri la petrecerea Tiei!DSC00560

La  multi ani, Tia!Sa ai spor in toate si sa ai parte multe zile fericite !

 

Etichete: , , , , , , , ,

12 responses to “Baloane-floricele intr-o Lume Minunata

  1. Raluca

    2 Iunie 2013 at 8:33 PM

    La multi ani, Tia, fetita frumoasa, vesela si luminoasa!

     
    • Adela

      2 Iunie 2013 at 9:02 PM

      Multumim,Raluca!Numai bine va dorim si noi!

       
  2. pitici, dar voinici

    2 Iunie 2013 at 10:43 PM

    La multi ani,Tia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 6:24 AM

      Multumim, Tony!Numai bine si voua!

       
  3. Gianina

    2 Iunie 2013 at 11:37 PM

    La multi ani sanatosi si frumosi,din partea noastra!

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 6:21 AM

      Multumim si va dorim si noi tot binele din lume!

       
  4. Alexandra

    3 Iunie 2013 at 7:16 AM

    La multi ani si din partea noastra!

     
  5. Simona

    3 Iunie 2013 at 1:08 PM

    Foarte frumos! La mulți ani, Tiei!

     
  6. Csilla Samtorto Graves

    3 Iunie 2013 at 8:24 PM

    Totul a fost excelent(mai putin Ace)!!

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 8:40 PM

      O saracul!!!Bine ca ii mai bine acum!

       

Lasă un răspuns

 
