RSS

Scoici intr-o Lume Minunata

02 Iun

Familia noastra a primit de 1 Iunie aceasta familie de scoici.Nu stiu cum sa le numim alfel pe aceste mici creaturi insa mi se par foarte dragute si le voi pastra pe toate patru impreuna, ca decor, pe masuta de dupa canapea.Nepotelul meu a facut cate o astfel de scoica pentru fiecare membru al familiei noastre.Stia el bine ca toti suntem copii, atat timp cat mai avem parinti!!
DSC06866
Si ati vazut cat de usor se realizeaza?Cu niste carioci si pipe cleaners si un pic de imaginatie!!Cadoul perfect!
Multumim, Ace si sa cresti mare si sanatos si sa ai parte de mult spor in tot ceea ce faci!!

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Scoici intr-o Lume Minunata

  1. pitici, dar voinici

    2 Iunie 2013 at 10:43 PM

    ce idee frumoasa a avut!

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 6:25 AM

      Si mama lui a fost educatoare!

       
  2. eumiealmeu

    3 Iunie 2013 at 10:56 AM

    fiecare (dintre cei din familia scoicilor) are personalitate. asta e chiar super(b)!
    felicitări pentru *mână*.

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 11:26 AM

      Ca si noi, nu?Voi transmite felicitarile mai departe!

       
  3. Csilla Samtorto Graves

    3 Iunie 2013 at 8:23 PM

    Fieacare a fost ales si decorat pentru fiecare persoana in parte!!Sa va bucurati de familion!!

     
    • Adela

      3 Iunie 2013 at 8:40 PM

      Ne bucuram!Tia azi mi-l dadea mie pe ala mai mare!

       

Lasă un răspuns

 
