RSS

Floricele pe campii intr-o Lume Minunata

04 Iun

Tot de petrecerea aniversara a Tiei ne-am decorat si curtea.Din carton mare am decupat doua flori si un fluturas.Fetele au ajutat la pictat iar eu am terminat „panourile”, dandu-le cu nelipsitul sclipici.Le-am atasat de niste pari cu banda de izolat.Si totul a fost gata pentru copii ca sa isi faca poze cu „personajul” preferat.Un lucru atat de simplu dar care a avut mare trecere si probabil a facut petrecerea mai frumoasa.Pacat ca vantul era prea puternic si ne-a cam ingreunat distractia.

DSC00584

Sa aveti parte de O Lume Minunata in fiecare zi !

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Floricele pe campii intr-o Lume Minunata

  1. Simona

    4 Iunie 2013 at 11:06 AM

    Ce idee grozavă!

     
    • Adela

      4 Iunie 2013 at 11:52 AM

      Multumim, Simona!Au fost foarte incantati toti copiii.Fluturasul a avut mare trecere!

       
  2. sofia

    5 Iunie 2013 at 2:58 PM

    La multi ani Tiei, frumoase florile, frumasa casuta, este special pentru fete?
    Curtea ta e mare si faina.
    Sper sa tin minte sa-i fac si eu IUliei floare cand mai creste.

     
    • Adela

      5 Iunie 2013 at 3:06 PM

      Sofia, multumim!!(inca nu am reusit sa trimit cartile-soacra mea e in spital si suntem in pana de timp).Casuta e pentru fete, sus au dormitor si jos e bucataria!!Mai trebuie terminata partea de jos si gata!Sotul meu le-a facut-o anul trecut!

       
      • sofia

        9 Iunie 2013 at 4:16 PM

        NU e graba cu cartile, dar vreau sa-ti trimit si eu o carte, daca-mi trimit tu. Te rog sa pui mai multe poze cu casa fetelor, poate ne insipra si pe noi si-l rog pe fratele meu ii faca si Iuliei.

         
      • Adela

        9 Iunie 2013 at 7:35 PM

        Sper sa ajung maine la posta!Nu stiu cand voi mai avea timp de poze cu casuta.Ai caont FB?Acolo am mai multe poze si cred ca sunt si din timpul constructiei!

         

Lasă un răspuns

 
