RSS

Ghiveci pentru terasa

08 Iun

In fiecare primavara, impreuna cu fetele plantam multe flori in multe ghivece.Ghivecele le punem apoi pe terasa ca sa ne inveseleasca privirile si sa atraga fluturi si pasarile colibri.Si ne atingem telul in fiecare an.Anul acesta, cu toate ca nu vom fi acasa toata vara, nu ne-am putut rabda sa  nu plantam flori in cateva ghivece si mai bine spus 3 la numar! Doua le-am umplut cu petunii si le-am plasat de o parte si de alta a usii de la intrare si un ghiveci l-am facut un pic mai altfel.Am preluat ideea dintr-o reclama si am vazut si pe facebook ca circula o poza cu ceva asemanator.

Nu va speriati ca ar fi greu de realizat!!Initial proiectul din reclama era cu plasa de Buzau dar din fericire nu am avut(ar fi fost mai greu de lucrat cu aceasta plasa) si am folosit o plasa de plastic, cu care obisnuiam sa acopar capsunele ca sa nu mi le  fure pasarile!Am facut un cilindru din aceasta plasa, am suprapus capetele ca sa nu se desfaca prea usor si am legat. Cand cilindrul a fost gata l-am ingropat in pamantul din ghiveci astfel incat sa stea in pozitie verticala.Pentru ca plasa era destul de deasa am facut gauri ceva mai mari in ea, ca sa incapa bine radacinile florilor.

DSC06858

Am folosit o bucata de plastic (mai gros ,cel folosit pentru sere) pe care am infasurat-o in jurul plasei si am potrivit-o cu banda de izolat. Apoi am taiat gauri in ea potrivindu-le cu gaurile din plasa!

DSC06859

In timp ce puneam pamant in recipientul nou format ma asiguram ca plantez si florile care se potriveau in gaurile respective.Am udat din cand in cand si iata ce a iesit!Imi pare rau ca nu voi fi acasa sa va arat cat de frumos va fi cand florile vor face tufe mari si frumoase….

DSC06896

Spor in toate si sa aveti parte de o vara frumoasa!

 

Etichete: , , , ,

7 responses to “Ghiveci pentru terasa

  1. pitici, dar voinici

    8 Iunie 2013 at 1:21 PM

    oau!!!! imi place la nebunie!

     
    • Adela

      8 Iunie 2013 at 1:32 PM

      Si mie! Acum de as avea si decorul ala cu pietre ce fain ar fi!!Sotul s-o decis sa toarne ciment unde vroiam eu decorul cu pietre, dar mai am o sansa: langa casuta fetelor!

       
      • pitici, dar voinici

        8 Iunie 2013 at 1:36 PM

        da,si decorul este superb
        ii vei gasi tu loc cu siguranta😉

         
      • Adela

        8 Iunie 2013 at 1:37 PM

        La toamna!

         
  2. melly

    9 Iunie 2013 at 12:43 AM

    Wow! Adela, cat de frumos a iesit. Oare ar merge pus in locul nailonului plasa?

     
    • Adela

      9 Iunie 2013 at 7:26 AM

      Daca e deasa plasa merge sau rafie!Eu aveam ceva asemanator pentru capsune!

       

Lasă un răspuns

 
