RSS

2013-Summer Reading Program

28 Aug

Cele trei biblioteci vizitate de noi au avut cate un astfel de program pentru copii.Am reusit sa participam doar la unul care se incheie la sfarsitul acestei saptamani cu o mare extragere, vineri.Copiii au primit acasa cate o fisa cu 8 chenare.Fiecare chenar ( in care se afla o furnicuta-harnicuta) reprezinta 15 minute de citit.In momentul in care s-au citit 15 minute se coloreaza sau se face un X in chenarul respectiv.Cand toate aceste chenare au fost completate fisa se duce si se introduce intr-o urna, de unde se vor face extragerile pentru marele premiu( nu stiu inca ce e marele premiu,am uitat sa intreb).DSC04511

La 10 astfel de fise se primeste un tricou cu motto.Se fac si  extrageri saptamanale iar cei mici pot castiga carti si alte premii legate de citit.

DSC04512

Scoala ne-a insarcinat cu 2013 minute.Fisele vor fi depuse la secretariat in prima zi de scoala iar cei care au citit 2013 minute vor primi si ei niste premii, de obicei tot cate un tricou si cateva alte obiecte surpriza.DSC04513

In ciuda faptului ca am avut parte de o vacanta super incarcata, am facut loc si pentru cate un pic de citit.Ne-am atins scopul si fetele au invatat multe din cartile citite, plus Khloe reuseste sa citeasca mult mai bine, iar cartile cu Biscuit sunt pentru ea un deliciu. E foarte mandra de ea insasi si abia asteapta si ea sa citeasca niste carti cu capitole.

Si ce am constatat azi dupa ce am depus fisele la biblioteca? Vara e gata!!Asteptam cu nerabdare sa incepem scoala!

Voi ati citit mult?Noi ne-am adus azi carti de la biblioteca si fetele sunt incantate sa citeasca!!

Bine v-am regasit!

 
2 comentarii

Scris de pe 28 August 2013 în Biblioteca, Carti

 

Etichete: , ,

2 responses to “2013-Summer Reading Program

  1. Raluca

    28 August 2013 at 9:59 PM

    Buna, Adela! V-ati intors din aventura romaneasca, asa-i? Ce plan fain aveti, imi plac mult concursurile voastre de lectura. Stii ca si noi am participat la provocarea Andreei, cu 1000 de carti pe an, e drept ca la 1000 nu vom ajunge, dar am depasit 275, deci sper sa ajungem la 500 in final. Mult spor si voua!

     
    • Adela

      29 August 2013 at 8:05 AM

      Ne-am intors , Raluca.O sa revenim cu cateva postari despre aceasta aventura!
      Mult spor la citit!Sunt sigura ca veti citi mult, voi aveti carti frumoase!
      Nici noi nu am citit multe carti vara asta, dar le-am recitit cu mare placere pe cele care le-am dus cu noi.

       

Lasă un răspuns

 
