RSS

Organizarea de sambata

01 Sep

Se pare ca sambata e ziua in care pe langa curatenie mai si reorganizez.Si ieri asta am facut.Am desfiintat tot felul de cutii si cutiute si am zis sa folosesc ideea cu borcanle( cred ca ati vazut-o deja circuland pe net).Nu am avut borcane la fel, dar oricum imi trebuiau borcane de diferite marimi si forme, asa ca s-au nimerit la fix.
Ce am cosntatat?Borcanele se pot fixa doar cu un cui( eu am folosit din acelea tip surub)insa capacul se roteste cand este desurubat borcanul, asa ca e indicat sa fixati capacul cu doua cuie.Restul e doar organizare!
Am folosit spatiul din spalator, care este o camera neterminata si nu  vom finisa niciodata peretii pentru ca acolo avem adunarea generala a tevilor si a instalatiilor electrice, o camera folosita mult pe post de debara.Nu arata prea frumos dar e super util si acum vad ce contine fiecare container, nu mai trebuie sa desfac fiecare cutiuta sau sa etichetez.
DSC04545
Puteti folosi orice spatiu pentru acest mic proiect si va asigur ca e de mare folos!

Spor la treaba !!

 

Etichete: , , , ,

One response to “Organizarea de sambata

Lasă un răspuns

 
