RSS

Revoluţionarul furtun de stropit sau Pocket Hose

03 Sep

Stiti zicala:”Nu cred pana nu vad!”Ei nici eu nu am crezut, dar pana nu am probat.
Sa va spun si despre ce e vorba daca inca nu ati dat peste reclama cu furtunul revolutionar.Avem furtun normal, lung si de multe ori ne face viata grea. Pana il intind pana la locul dorit nu numai ca se incalceste dar e si greu de manevrat, greu de adunat si pus la loc.Asa ca am zis sa incerc acest furtun si chiar daca nu incape chiar in buzunar( incape in buzunarele alea mai mari ale muncitorilor),incape intr-o galetuta mai mica de nisip.Se foloseste uror, e usor, nu ocupa mult loc si poate fi depozitat oriunde( la umbra vara si in casa iarna), nu mai e nevoie sa il lasati langa robinet si sa dea urat la decor!
Are 15m, se infileteaza usor la sursa de apa, la un capat iar la celalat se pot atasa fie stropitor sau o alta extensie.
Instructiuni de folosire: ca si furtunul traditional dar cu mai multa usurinta!
Si ce imi place cel mai mult la el e ca acum il pot folosi si fetele datorita usurimii lui.Daca ar fi sa ii dau o nota pana in momentul de fata i-as da nota 11 si il recomand tuturor celor care au gradini si folosesc furtunul pentru stropit.
DSC04558
Spor in toate si spori si la stropit!!

 
4 comentarii

Scris de pe 3 Septembrie 2013 în Gradinarit, Sfaturi Utile

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Revoluţionarul furtun de stropit sau Pocket Hose

  1. Anonim

    3 Septembrie 2013 at 12:00 PM

    O da…..ce ma mai chinuie furtunul normal….ma scoate din minti….cat se rasuceste……este si la noi, reclama …chiar o sa ma gandesc…..deci merita investitia!

     
    • Adela

      3 Septembrie 2013 at 1:39 PM

      Asteapta vreo 10 zile ca cica nu ar fi rezistent.O sa iti zic si cum se comporta in timp!!

       
      • DitStrommer

        20 Iulie 2014 at 3:52 PM

        Eu l-am primit cadou si este o porcarie sinistra. Curge pe la capete pe unde este sertizat in piesa de imbinare. Nu am gasit nici vanzatorul, nici importatorul dar de cate ori am ocazia sfatuiesc pe cei ce sunt tentati sa-l cumpere, mai bine sa-si cumpere un furtun clasic. Mai greu de manuit, dar sigur nu curge daca imbinarile sunt facute corect.

         
      • Adela

        20 Iulie 2014 at 6:17 PM

        Al meu se comporta normal si o sa mai cumpar unul ca sa il prelungesc. Nu curge si nici alte probleme nu am cu el. Si chiar daca ar curge nu mi-ar pasa la cat e de usor de manuit si adunat.

         

Lasă un răspuns

 
