RSS

Sa coasem frumos-cartonase

06 Sep

Facand ordine prin vechile mele materiale didactice de la gradinita, ia ghiciti peste ce am dat?Paste niste cartonase pe care le pot folosi pentru cusut.Le aveam pe coli albe, dar azi le-am printat si cand vin fetele de la scoala : surpriza! Se vor apuca de cusut!

Nu stiu cine este artistul care a conceput aceste cartonase si daca cineva da peste el/ea sau isi recunoaste munca este rugat sa ma anunte, ca sa pot preciza sursa.Nu stiu daca le-am printat din vreo carte sau de pe fisele altei educatoare. De aceea nici eu nu le voi publica cu posibilitate de printare, insa le pot trimite prin mail.Anuntati-ma daca le doriti!
sa coasem frumos

Spor la cusut!

 
20 comentarii

Scris de pe 6 Septembrie 2013 în Arts&crafts, Lucru manual

 

Etichete: , , ,

20 responses to “Sa coasem frumos-cartonase

  1. Ana

    6 Septembrie 2013 at 3:02 PM

    te rog sa mi le trimiti si mie prin email…..

     
    • Adela

      6 Septembrie 2013 at 3:05 PM

      Ana, incerc sa le scanez si le trimit!

       
      • Ana

        7 Septembrie 2013 at 1:12 PM

        abia asteptam….iti multumim anticipat

         
      • Adela

        8 Septembrie 2013 at 3:41 PM

        Ana, maine le scanez si le trimit imediat dupa ce le scanez!Inca suntem in recuperare de timp!
        Cu multa placere!

         
      • Adela

        9 Septembrie 2013 at 8:39 AM

        Ana, am trimis pdf, sa imi spui daca functioneaza si daca a ajuns mailul!
        Spor in toate!

         
  2. floridemandarin

    7 Septembrie 2013 at 1:02 AM

    Ce fete harnice sunteți voi🙂

     
  3. sofia

    10 Septembrie 2013 at 4:41 AM

    Si in Viena erau cartonase din astea, am vrut sa-i cumpar Iuliei dar am zis ca e prea mica. Insa ca si activitate abia astept sa coasem.

     
    • Adela

      10 Septembrie 2013 at 7:32 AM

      Sofia , m-am uitat si in Romania dupa un astfel de set dar nu am gasit.Daca vei cumpara as aprecia sa le scanezi si pentru noi.Pe astea le doresti ? Le am gata scanate si le pot trimite intr-un pdf.
      P.S. Am reusit sa trimit cartile, sper sa va placa!
      Numai bine si spor in toate!

       
  4. violeta.argatu

    16 Septembrie 2013 at 7:32 AM

    si eu le vreau,te rog frumos! multumesc!

     
    • Adela

      16 Septembrie 2013 at 6:56 PM

      Sigur, Violeta!Trimit acum!

       
  5. Daniela

    21 Septembrie 2013 at 4:09 AM

    Vă rog sa-mi trimiteți si mie cartonasele.Mulțumesc mult!

     
  6. aura

    3 Octombrie 2013 at 9:39 PM

    Astazi am descoperit blogul d-voastra si m-ati fascinat .As dori daca puteti sa-mi trimiteti si mie aceste cartonase !
    Va multumesc!

     
  7. catalina

    11 Decembrie 2013 at 12:02 PM

    Buna seara, se poate sa-mi trimiteti si mie fisierul la adresa traduceriautorizate_ph? Numarul meu de telefon este 0736544030. Multumesc frumos.

     
    • Adela

      11 Decembrie 2013 at 2:20 PM

      Bine v-am gasit si sa aveti spor in tot ceea ce faceti!

       
  8. Otilia

    13 Ianuarie 2014 at 4:45 AM

    Buna ziua, as dori si eu, daca se poate. Ana, fiica mea cred ca va fi incantata sa se joace cu ele. Multumesc tare mult

     
    • Adela

      13 Ianuarie 2014 at 10:54 AM

      Otilia, am trimis cartonasele! Spor mult!

       
  9. Cristea Nicoleta

    24 Octombrie 2015 at 1:42 PM

    Buna seara,as dori si eu, daca se poate aceste sabloane.Multumesc

     

Lasă un răspuns

 
