RSS

Look whoo did their chores

09 Sep

Asa vom tine socoteala  cine si-a facut treaba si cine nu, cine e platit si cine nu, cine e harnic si cine nu si asa mai departe.

Puteti folosi cu mare succes  acest mic panou, pentru sarcinile copiilor in gradinita.DSC04584

Maine urmeaza sa lipesc cartonasele cu sarcinile fetelor. Si trebuie sa fac si clamele cu care isi vor insemna fiecare sarcina dusa la bun sfarsit.Unele sarcini vor fi platite , pentru altele, ca recompensa, vom petrece timp impreuna facand ceva ce le place.

 

Partea a doua,maine!Si imi pare rau ca nu veti vedea surpriza de pe fetele lor, ca sigur se asteapta la un „chore chart” traditional (fetele nu au vazut inca „chart-ul”).

Sursa : Look whoo did their chores (daca aveti nevoie de ajutor, am salvat unele sabloane: Sablon Bufnita-pdf ).

Spor la treaba!!

 

Etichete: , , , , , , ,

7 responses to “Look whoo did their chores

  1. Alexa

    10 Septembrie 2013 at 12:27 AM

    foarte frumos! si noua ne plac bufnitele! daca ai salvat sablonul trimite-ni-l si noua (alexacolt4@gmail.com) spor la chores fetelor!

     
    • Adela

      10 Septembrie 2013 at 7:30 AM

      Alexandra, incerc sa fac sabloanele pentru toate partile, unele le-am folosit direct pentru bufnita noastra.Le scanez si le trimit cat de curand!

       
  2. Silaghi Gherlinde

    11 Septembrie 2013 at 12:48 AM

    si eu vreau sablonul pt bufnita Adela. e tare haios si frumos.

     
    • Adela

      11 Septembrie 2013 at 7:07 AM

      Gherlinde, multumim pentru vizita!Promit sa scanez sabloanele cat de repede si le trimit!

       
  3. Silaghi Gherlinde

    12 Septembrie 2013 at 2:14 AM

    nu e cu graba…..multumim…..

     
  4. Alexa

    12 Septembrie 2013 at 5:03 AM

    pînă la urmă am făcut și noi o variantă simplificată, mulțumim mult pentru idee:
    http://kidsplusactivities.blogspot.ro/2013/09/uite-cine.html

     
    • Adela

      12 Septembrie 2013 at 6:20 AM

      Alexa, al vostru e altfel dar foarte frumos!Ma bucur ca va e de folos!Spor in continuare!Felicitari!

       

Lasă un răspuns

 
