RSS

Agrafe multifunctionale

10 Sep

Puteti afla mai multe utilizari ale acestor agrafe, daca vizitati blogul Floridemandarin . Gasiti acolo mai multe explicatii si niste pozze frumoase!Pe langa cele enumerate acolo, am gasit si noi utilitatea lor in casa noastra.Le folosim ca semne pentru a bifa fiecare sarcina gospodareaca ( sau mai putin gospodareasca) terminata cu mult succes de fetele mele.

DSC04599Noi, pentru a le decora, am folosit pietricele si puf ( am taiat bucati dintr-un „boa” ).Pietricelele aveau partea din spate plata si le-am lipit spate in spate, intre ele fiind agrafa. Am folosit pistolul de lipit.DSC04590

Puful l-am lipit de capat cu o bobita de lipici fierbinte ( tot cu pistolul de lipit).DSC04591

Fetele au fost foarte incantate;nu doar de agrafe dar si de a-si termina cat mai repede si cat mai multe dintre sarcini, pentru a avea ocazia sa le foloseasca.Si dupa ce au primit instructiunile de folosire, atat ale agrafelor cat si ale panoului cu sarcini, greu mi-a fost sa le opresc din treaba!

Spor in toate!

 

Etichete: , , , ,

3 responses to “Agrafe multifunctionale

  1. sofia

    11 Septembrie 2013 at 4:04 AM

    Ce frumoase sunt agrafele pufoase, noi mai avem pana la sarcini …dar tinem minte ideea voastra.

     
    • Adela

      11 Septembrie 2013 at 7:07 AM

      Spor in toate, Sofia!

       
  2. floridemandarin

    12 Septembrie 2013 at 4:24 AM

    V-au ieșit superbe! Mai ales alea pufoase🙂

     

Lasă un răspuns

 
