RSS

Look whoo did their chores (continuare)

10 Sep

Dupa ce am terminat panoul cu bufnita , am printat cateva sarcini si le-am decupat si le-am ars pe margini ca sa arate un pic mai altfel.Nu le-am lipit permanent ci am folosit bilute de lipici.Asa stau si un pic mai iesite in relief si oricand vreau sa inlocuiesc vreo sarcina doar dezlipesc hartiuta respectiva.Chiar daca sub ea se va coji un pic hartia o va acoperi urmatoarea hartiuta, lipita tot cu bulinute.
DSC04585

 

Apoi am facut agrafele, inspiratia venind de pe blogul  Floridemandarin . Pe ale mele vi le voi prezenta mai in detaliu intr-un post viitor.
DSC04589

 

Imediat ce fetele si-au terminat una dintre sarcini, pun o agrafa in dreptul sarcinii: Tia va avea agrafele cu pietre iar Khloe, bineinteles, cele pufoase.

DSC04592

 

Speram ca v-am inspirat si daca aveti un astfel de chart sa il folositi cu mult spor!

 

Etichete: ,

3 responses to “Look whoo did their chores (continuare)

  1. floridemandarin

    12 Septembrie 2013 at 3:14 AM

    Vai ce fain este! Bufnița aia este tare ochioasă și frumoasă🙂 Mulțumesc pentru recomandare🙂

     
    • Adela

      12 Septembrie 2013 at 6:18 AM

      Multumim!A iesit destul de bine si ce e mai imbucurator e faptul ca fetele tare vor sa foloseasca chartul.

       
      • floridemandarin

        12 Septembrie 2013 at 9:23 AM

        Asta este bine! Mai ales că sunt două🙂 fac echipă și competiție😉

         

Lasă un răspuns

 
