RSS

Ordine la cabluri

11 Sep

Cablurile mele, cablurile lor, cablurile tuturor cereau cu vehementa ordine.Si cand cautam articolul legat de borcane  am dat si peste o ideea foarte buna in legatura cu organizarea cablurilor.Si asa aratau ale mele, ca si in poza de mai jos;si le tineam intr-o punga.Ale fetelor, pe care le folosim mai rar erau undeva pe rafuturile din debara si niciodata nu erau de gasit.

DSC04593

Si iata!Cine s-ar fi gandit ca sulurile de la servetelele de bucatarie ar face asa ordine printre cablurile noastre.As fi putut folosi tevi de plastic ( pentru durabilitate) dar intotdeauna se gasesc suluri si nu e mare lucru sa le invelesc in hartie colorata.Le-am etichetat si gata!Am scapat de incalcit si descalcit.Nici nu imi venea sa umblu in plasa cu cabluri.Acum ma duc la tanc, stiu care cablu unde se potriveste!Si asa salvez si timp!Nici nu mi-a trebuit mult timp sa fac aceste suluri.Le-am lipit cu pistolul de lipit si sunt destul de rezistente.

DSC04597

Spor in toate si daca gasiti idei bune de organizare a diferitelor lucruri din casa , sa ne strigati si pe noi!

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Ordine la cabluri

  1. Alexa

    11 Septembrie 2013 at 7:06 AM

    wow! suna revolutionar si arata grozav. Unde ai lipit sulurile, direct de perete? ca din poza nu inteleg exact…

     
    • Adela

      11 Septembrie 2013 at 7:08 AM

      Sunt lipite direct pe peretele din debara!

       

Lasă un răspuns

 
