RSS

Gramada de frunze

03 Oct

Daca e toamna de gandim la frunze in vant.
Aveam niste frunze din „foam” si ne-am gandit sa le valorificam.DSC07029

Asa ca ne-am inarmat cu:

  • un castron mare
  • frunzele respective( puteti sa decupati frunze din carton.
  • perforator
  • hartie cerata
  • lipici( aracet sau puteti folosi pistolul de lipit; nu mai trebuie sa asteptati pentru uscare)
  • o lumanare artificiala(de plastic cu baterie)

1.Puneti o bucata de hartie cerata in castron astfel incat sa se acopere interiorul castronului; protejati astfel castronul si frunzele nu se lipesc de castron. Hartia cerata se indeparteaza usor.

DSC07028

2.Perforati frunzele.DSC07031

3.Puneti prima frunza pe fundul castronului iar celelalte le lipiti in jurul acestei frunze.

DSC07032

4. Cand totul e uscat, scoateti forma din vas si aveti o gramada de frunze.Puneti o lumanare artificiala sub ea si bucurati-va de aceasta mica gramada de frunze chiar la voi in casa.DSC04816
Spor la joaca si o toamna frumoasa sa aveti !

 
 

Etichete: , , , , ,

12 responses to “Gramada de frunze

  1. rmnpirvu

    4 Octombrie 2013 at 2:23 AM

    Frumoos…..bravo fetelor!!!!..si dnei coordonatoare de proiect!!!!

     
    • Adela

      4 Octombrie 2013 at 6:36 AM

      Multumesc, Ramona!!Tre sa te prin on line sa te intreb una alta!!

       
  2. machetedidactice

    4 Octombrie 2013 at 2:44 AM

    Interesant! Am sa fac si eu ceva asemenator cu Luca si cu colegul lui! Multumesc de idee! Week-end frumos,va dorim!

     
    • Adela

      4 Octombrie 2013 at 6:36 AM

      Spor la munca!Asteptam poze!

       
  3. floridemandarin

    4 Octombrie 2013 at 2:59 AM

    Foarte fain v-au ieșit! Adevărul este că în America există o diversitate imensă de materiale pentru crafting! Îmi povestesc câteva prietene născute în America și …îmi arde inima că nu pot să mă plimb și eu în magazinele alea😀

     
    • Adela

      4 Octombrie 2013 at 6:33 AM

      Intr-adevar! Si destul de ieftine, plus uneori sunt reduceri la ele, reduceri adevarate. Ma simt in lumea mea cand merg la cate un astfel de magazin cu toate ca incerc sa ma abtin sa imi iau prea multe

       
      • floridemandarin

        4 Octombrie 2013 at 8:50 AM

        Of…ești de invidiat! Data viitoare fă o poză în magazin să mă oftic și eu😀

         
      • Adela

        4 Octombrie 2013 at 8:51 AM

        Care parte a magazinului o vrei pozata?🙂

         
      • floridemandarin

        6 Octombrie 2013 at 3:30 AM

        Cred că cea mai încărcată :)))) cu de toate :)))))))))) Cred că mi-aș aduce cort de tabără să dorm în magazin dacă mi s-ar permite :))

         
      • Adela

        6 Octombrie 2013 at 2:55 PM

        Am fost la magazin….din pacate mi-am uitat aparatul la sora-mea si eram prea departe sa ma intorc din drum. M-am gandit la tine!!
        Cu cortul nu ai nicio sansa se te instalezi dar nu te da nimeni afara pana nu te saturi de privit.Eu cu fetele dupa mine, nu apuc niciodata sa ma dea aia afara din magazin, la inchidere…..

         
      • floridemandarin

        7 Octombrie 2013 at 2:14 AM

        :)) Te cred! Poate altă dată! Te lasă să faci foto în magazin? Ce genial! Oricum e bine măcar că te-ai gândit la mine😉 Cine știe? Poate o dată într-un secol o să calc și eu într-un astfel de magazin!😀

         
      • Adela

        7 Octombrie 2013 at 6:33 AM

        Oriunde poti face poze… nicaieri nu am intampinat dificultati la pozat.
        Doar in aeroport la bilete nu ai voie sa faci poze, in rest peste tot e ok si gratuit1

         

Lasă un răspuns

 
