RSS

Cornul abundentei

04 Oct

De asta primavara aveam in cap acest proiect.Cum nu am fost acasa, nu am reusit sa ne apucam de lucru. Am cumparat asa- zisul corn de la un magazin la un pret de nimic si am vrut sa il umplem cu flori asta primavara dar nu am avut timp. Asa ca acum l-am umplut cu niste fructe din plastic- vream sa tina cat mai mult si nu vrem sa se strice fructele in el.Cornul l-am dat cu un strat de spray cu  sclipici dar se pare ca mai pot adauga inca un pic de sclipici.DSC07033

Le-am lipit de cos cu pistolul de lipit si am presarat niste frunze artificiale pe margine; am plasat cornul intr-un loc strategic, sa fie sub privirile noastre, atata timp cat mai dureaza aceasta toamna atat de frumoasa!DSC04841

Sa aveti parte de spo in toate si de o toamna imbelsugata!

 
 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
