RSS

Introducere in ale tricotatului

08 Oct

Cand am cumparat micul kit nu mi-am pus mari sperante in el. Mi se parea complicat pentru un copil de 6 ani dar Tia a staruit ca vrea sa il incerce.Am crezut ca va pierde sirul ochiurilor si al randurilor dar totul a mers ca pe roate. A fost foarte atenta le explicatii (am cam avertizat-o ca nu va fi foarte usor) si foarte dornica sa isi termine prima ei pereche de manusi fara degete. „Ghergheful” sau cum s-o numi instrumentul respectiv ( in engleza e „loom”)  este destul de mic dar se pot realiza mai multe proiecte cu el.
DSC07040

Dupa ce termina manusile s-ar putea sa se apuce de un fular, inca nu e foarte hotarata.

Spre surprinderea mea, roadele muncii se vad destul de repedeAata nu e foarte subtire ca sa mearga anevoios iar ochiurile sunt destul de mari.Manusa masoara 22 de cm dupa o munca de aproximativ o ora.Tia a tricotat in masina in drum spre sora mea. Pe tot parcursul drumului nu si-a putut lua mana de pe lucru.Azi urmeaza sa o invat cum sa incheie capatul ca sa se poata apuca de cea de a doua manusa!

Iata produsul final

DSC07043

Spor si voua in tot ceea ce faceti!!

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Introducere in ale tricotatului

  1. machetedidactice

    8 Octombrie 2013 at 11:54 PM

    Este interesanr ghergheful acesta, dar zau, daca eu pricep cum reusiti voi sa tricotati asa! Dar important este produsul final! Spor!

     
  2. Adela

    9 Octombrie 2013 at 7:17 AM

    E destul de usor! Modelul e usor diferit de tricotatul cu 2 ace dar macar sa copiii reusesc sa inteleaga cum e facut ochiul. Parca e mai clara imaginea …Vom trece si la doua ace dupa ce ne deprindem bine cu un ac. Mai trebuie sa o invat si sa croseteze.

     
  3. pitici, dar voinici

    19 Noiembrie 2013 at 10:42 AM

    foarte interesant! imi place cum tricotati!
    am tot vrut sa ii cumpar Dariei un astfel de sistem pentru a-si face singura caciula,dar acum sunt convinsa ca o voi face mai curand decat credeam😀
    sa le poarte sanatoasa!

     
    • Adela

      19 Noiembrie 2013 at 11:57 AM

      Multumim! Cu siguranta va fi incantata Daria!

       

Lasă un răspuns

 
