RSS

Toamna intr-o capsula

09 Oct

Capsula este o sticla mai „vintage” in care cineva, mai demult tinuse paste sau orez. Am achizitionat-o de la un magazin second de unde cumpar de obicei anumite obiecte pe care le folosesc in crafturi cu fetele.

DSC07046Asadar, azi fiind eu cu Tia pe-acasa,  m-am gandit sa avem o dupa-masa speciala si sa uitam de treburile casei ( pana cand vine si Khloe de la intalnirea Cercetaselor ). Noi doua si toamna. Toamna e din ce in ce mai frumoasa si ne-am dus la cules. Nu am cules ceva anume ci am cules cate o mica farama din toamna: frunze, petale de la ultimele noastre flori, conuri de brad,struguri si alte astfel de bogatii care sa ne aduca aminte de toamna, peste cateva zile cand va sosi iarna cu zapada ei.DSC07054

Am povestit despre toamna, despre bogatiile ei si frumusetea ei si despre activitatile preferate toamna.Impreuna am hotarat ca cea mai frumoasa si distractiva activitate e vizita pe campul cu dovleci, asa ca ne facem planuri mari sa ajungem si acolo inainte de venirea zapezii.

Spor in toate!

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
