RSS

Frunze la punga

10 Oct

Va aduceti aminte ziua in care ne-am jucat cu frunze? Am umplut si doua pungi mari cu frunzele din gramada.Fetele nu stiau pentru ce sunt, isi adusesera aminte ca anul trecut am adunat frunze in niste saci portocalii, care semanau cu niste dovleci si in alta zi am adunat frunze doar pentru a nu ajunge in lac , deoarece in momentul in care se descompun concentratia prea mare de fosfor si potasiu poate fi daunatoare florei si faunei din lac. Lacul va fi invadat de prea multe alge care si ele la randul lor emit anumite substante daunatoare atat oamenilorcat si animalelor si pestilor.Asa ca m-am gandit sa dam o mana de ajutor naturii si incet incet sa ne pr.egatim de Halloween

Am folosit pungi care se descompun, lipici si niste forme din spuma.

DSC07047

 

Si iata ce am facut!Nu cred ca e nevoie de prea multe instructiuni; doar mai multa imaginatie si voie buna!Si nu e neaparat sa fie monstri!DSC07049

Si cei doi monstri-prieteni le intampina pe fete in fiecare zi cand vin de la scoala.Dupa ce trece Halloweenul, aruncam pungile ( dupa ce dezlipim spuma de pe ele) in lada in care reciclam produsele alimentare.DSC07060

Spor in ale pregatirilor pentru Halloween!Noi ne pregatim deja!

Va urma

 

Etichete: , , , , , , ,

5 responses to “Frunze la punga

  1. floridemandarin

    15 Octombrie 2013 at 6:56 AM

    Adevărul este că Haloween este una din sărbătorile care nu-mi plac și nici n-o sărbătoresc🙂 Dar ideea voastră este foarte frumoasă! Eu aștept să vină lunile ce urmează…avem un copac în zonă la care îi cad frunzele mai prin decembrie și atunci vedem și noi puțină toamnă🙂

     
    • Adela

      15 Octombrie 2013 at 7:23 AM

      Nici noi nu o sarbatorim in adevaratul sens al cuvantului. Ne place pentru ca e distractiv si sunt multe activitati legate si de toamna, nu doar de Halloween.

       
      • floridemandarin

        17 Octombrie 2013 at 2:38 AM

        Da…se pare că voi stați într-ul loc de vis🙂 Vreau și eu! Noi aici nu avem frunze care cad😦

         
      • Adela

        17 Octombrie 2013 at 6:30 AM

        Noi avem destule. Va tot asteptam!!!

         
      • floridemandarin

        17 Octombrie 2013 at 9:39 AM

        Musai trebuie să mergem în America atunci :))) Mai greu cu viza😀 Dar măcar așa…virtual!

         

Lasă un răspuns

 
