RSS

Stickerkid-reclama+recomandare

10 Oct

Asadar, cu catva timp in urma am primit autocolantele de la cei de la Stickerkid si din primul moment mi-au incantat privirea.Frumos colorate, lucioase si durabile.Ar fi trebuit sa postez mai repede despre ele insa, prinsa din nou in treburile casei(care includ si constructii, nu stiu cum nu mai scap de ele) si in treburile cu fetele nu am reusit sa le incerc. I-am dat cateva Tiei sa le duca la scoala sa si le lipeasca pe caiete dar inca nu am avut timp sa merg sa verific caietele. Sotul a terminat o etajera si am pus niste cutii pe ea si am zis sa incerc si autocolantele. S-au lipit foarte bine ( se si dezlipesc insa destul de greu , dar nu lasa urme urate) si arata frumos.

Cod promotional de 10% pentru cititoriAlfabetReCreativ
Valabil pana la 30 Noembrie 2013 , 

www.stickerkid.ro

DSC07056
Pe cele pentru haine nu am reusit inca sa le incerc dar voi reveni cu impresii dupa ce le insemnez pantalonii de fas ( care inca sunt in cutiile de iarna si nu le-am scos pentru a fi folosite) si pe gecile de iarna.
Daca as recomanda aceste produse cunoscutilor?Cu siguranta!! Daca aveti coperti de plastic la caiete si carti, sunt superbe, durabile si se pot personaliza.Le puteti folosi si pentru a va marca diferite cutii in care pastrati materiale didactice sau pentru lucru manual.

Spor la cumparaturi!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Octombrie 2013 în Sfaturi Utile

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
