RSS

Dovleci, dovleci

20 Oct

Va mai aduceti aminte joaca noastra cu creioane cerate ( gasiti usor mai multe subiecte pe tema aceasta daca dati o cautare la noi pe blog)? Azi iar ne-am jucat cu creioane cerate insa am adaugat la joaca si doi dovleci. Am infipt in ei niste creioane ceate ( am facut gauri cu cutitul in dovleci ca sa aiba stabilitate creioanele)  si ne-am apucat de lucru.

DSC04924

 

Am lasat fetele sa topeasca ceratele cu uscatorul de par. Le-am lasat sa il foloseasca cum au dorit ele pentru a topi ceratele. Copiii trebuie ajutati si trebuie  sa le explicati ca daca tin uscatorul doar intr-un loc aerul sufla toata culoarea de pe dovleac intr-o anumita directie.

DSC04931Si sa nu va asteptati sa fie floare la ureche. Unii copii s-ar putea plictisi. Ca recomandare, dupa experienta noastra, va putem da unele detalii care v-ar putea usura munca. Nu e neaparat sa infigeti ceratele in dovelac. Daca folositi un dovelac mai turtit puteti punele ceratele rupte mai marunt chiar langa coada si cred ca va fi mai usor. Aveti insa grija sa nu tineti uscatorul mult in locul in care deja ceratele s-au topit, locul s-ar putea sa ramana gol.

DSC04936

 

Si iata ce decor dragut avem!

Puteti sa va jucati cu dovlecii mai mici, cei care nu pot fi sculptati. Anul acesta cred ca nu vom avea dovleci sculptati. Nefiind acasa, recolta noastra de dovleci e inexistenta, acestia sunt niste dovleci cumparati de pe marginea drumului, un dolar bucata; dar cand am dat sa plec fermierul mi-a zis ca pot avea doi pentru un dolar si bonus, mere .

Sa aveti o toamna frumoasa si imbelsugata!Spor la lucru!!

 

 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
