RSS

Cadou mai altfel

22 Oct

Sa va spunem la ce am folosit noi niste paianjeni de plactic achizitionati anul trecut cu scopul de a-i folosi de Halloween. Am decorat cadoul pentru nepotelul meu, care acum 2 saptamani a implinit 6 ani. Ca si fetele mele este un mare admirator al tuturor vietuitoarelor, fie ca au 4, 6, 8  picioare sau n-au deloc.
DSC04846

 

Initial am vrut sa folosim hartie de ziar, pe care sa o stampilam, dar timpul nu ne-a permis, asa ca am folosit hartie de impachetat pe care am lipit cu pistolul de lipit, aceste „vietati”. Simplu si usor de adaptat dupa preferintele sarbatoritului.

DSC04847

 

Sa ai parte de multa fericire, micutule si te asteptam in curand sa o sarbatorim pe Khloe!

Spor in toate !

 

Etichete: , , , ,

8 responses to “Cadou mai altfel

  1. pitici, dar voinici

    19 Noiembrie 2013 at 10:38 AM

    ce idee interesanta
    voi tine cont de ea in curand pentru ca se apropie ziua unui prieten bun de-al copiilor mei🙂
    La multi ani (cu intarziere,scuze)!

     
    • Adela

      19 Noiembrie 2013 at 11:56 AM

      Interesant e ca se pot folosi orice materiale pentru a infrumuseta un cadou! Si ideile vin de la ce prefera sarbatoritul!

       
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 1:10 PM

        deocamdata mi-a venit ideea de a-i darui un papagal
        sper ca mama lui sa nu se supere prea tare😀
        sa vedem cum personalizam totul😉

         
      • Adela

        19 Noiembrie 2013 at 3:32 PM

        Esti curajoasa! Nu i-ai luat interviu mamei prima data?

         
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 11:42 PM

        am vb cu prietena ei cea mai buna

         
      • Adela

        20 Noiembrie 2013 at 7:40 AM

        Daca isi doresc o sa fie tare surprinsi!

         
      • pitici, dar voinici

        20 Noiembrie 2013 at 7:50 AM

        foarte :)))
        mai ales ca au 1 caine si 4 pisici😉

         
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 11:42 PM

        am vb cu prietena ei cea mai buna😉

         

Lasă un răspuns

 
