RSS

Sa reciclam de Halloween

28 Oct

Boo!!
Prima data cand am vazut acest schelet a fost acum un an. Mergand la un targ, era spanzurat langa o taraba si majoritatea oamenilor se opreau sa il admire. Ne-am oprit si noi si fetele au sugerat sa ne facem si noi o familie de schelete. Nu am ajuns la performanta de familie deoarece bidoanele ocupa mult loc si nu am reusit sa colectam atat de multe bidoane.Poate pe parcurs ma mai incumet sa fac si restul familiei.
Nu am un model anume dupa care am decupat „oasele”, m-am inspirat insa din aceasta postare .Pentru maini mi-am desenat mainile pe bidon si pentru imbinare am folosit Zip Ties . In rest lasati-va imaginatia sa zburde de Halloween!

Fetele inca nu au vazut personajul-schelet si sper ca aceasta surpriza sa le faca placere. Si stiti ce le voi sugera?Sa ii dam unghiile cu lac.Am un lac Glow in the Dark  si cred ca va fi de mare efect!
DSC05073Happy Halloween si spor in toate!

 

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
