RSS

Happy Halloween

31 Oct

Am fost la bal!La balul gazelor.Ce am facut? Copiii de gradinita s-au costumat in gaza preferata, au avut parte de o parada pe coridoarele scolii si apoi s-au dus in sala de mese unde au cantat, au spus cateva poezii despre gaze si apoi au primit o mica gustare si au dansat. Si asa s-au distrat ei de Halloween. Cine poate spune ca a fost o zi obisnuita? O zi in care cei mici au putut fi orice gaza! DSC05116

Partea a doua a fost un mic carnaval tot la scoala. Fiecare s-a imbracat de data aceasta in costumul preferat. Carnavalul s-a desfasurat dupa orele de curs.DSC05130Fetele mele si-au ales singure costumele inca de anul trecut.Le-am dus la magazin si am prins perioada reducerilor de dupa Halloween si le-am lasat sa aleaga si au ales decent.Tia a ales sa fie pirat iar Khloe pisicuta. In sala de sport au avut doua gonflabile iar copiii au sarit si s-au distrat in voie. Au fost si cateva jocuri iar cel cu barosul a avut mare trecere  chiar si la pirati.Si au avut si un mic show cu jocuri organizate, care trebuiau castigate intr-un minut. Deja ne gandim si noi la vreo doua de ziua lui Khloe.DSC05119

Si am vazut cateva costume destul de originale;cine s-ar fi gandit ca fermoarul poate fi un costum?Din pacate nu am facut poze.

Iata, insa costumul lui Khloe:DSC05126

Si costumul Tiei:DSC05127

Si partea a treia, care de fapt s-a intamplat sambata trecuta, a fost Trick or Treat-ul. In seara de Halloween nu prea mergem pe la case, fie ca e prea frig, fie ca ne place mai mult carnavalul de la scoala. Asa ca mergem intr-o localitate de langa noi, care organizeaza Trick or Treat in sambata de dinainte de Halloween.Toate magazinele de pe strada principala ofera copiilor dulciuri si ziua se termina cu o parada.DSC04947

Happy Halloween! Din casa noastra cu mult drag catre casa voastra! Spor in toate!

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Happy Halloween

  1. pitici, dar voinici

    19 Noiembrie 2013 at 10:32 AM

    anul acesta am participat si noi la doua petreceri de Halloween si pot zice ca a fost interesant
    mai mult ne-a placut atelierul de creatie la care am participat,dar au fost distractive si jocurile de la scoala
    cei mici ar fi vrut sa mearga si cu „colindul”,dar ….unde?😀

     
    • Adela

      19 Noiembrie 2013 at 11:53 AM

      Cu colindul la noi!!!!
      Sau cu noi!
      Spor pe mai departe in tot ceea ce faceti si ma bucur ca ai revenit!

       
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 1:11 PM

        anul viitor va colindam😉
        si eu ma bucur ca am reveni – pentru mine, scrisul e un fel de terapie,ma calmeaza si imi da un scop

         
      • Adela

        19 Noiembrie 2013 at 3:32 PM

        Spor mult!

         

Lasă un răspuns

 
