RSS

In drum spre viata

11 Noi

La multi ani , draga noastra Khloe! Ai crescut mare si stim ca le stii pe toate dar vom fi in continuare langa tine.Pentru fiecare pas pe care il faci, vom fi aici sa te ajutam si sa te indrumam sau doar sa te privim cum pasesti in aceasta viata.Nu ne dorim nimic mai mult decat ca tu sa fii sanatoasa si fericita si speram ca visul tau de a-ti construi propriul castel si propriul „roller coaster” ( din materiale reciclabile-si cu intrare gratuita) sa devina realitate.

Si acum iti voi scrie cateva cuvinte despre mica ta calatorie prin aceasta viata.De la inceput ai fost foarte grabita sa ajungi sa ne cunosti si sa ne iubesti asa cum doar tu stii sa ne iubesti.Ne bucuram nespus ca ai asteptat linistita 8 saptamani pana sa ajungi la noi. Si cu toate aceste 8 saptamani tot ai ajuns cu trei saptamani mai repede. 1 Decembrie ar fi fost o dubla sarbatoare daca nu te-ai fi grabit asa de tare. Dar ai stiut tu ce ai stiut;si 11 noiembrie e tot o dubla sarbatoare :ziua ta si Ziua Veteranilor.

Si cand ai sosit pe lume ceva nu ti-a convenit. Din prima zi ti-ai aratat nemultumirea. Mereu aveai ceva de spus si tare ne-am dorit sa intelegem ce. Nu pentru linistea noastra ci pentru linistea ta. Tu ne-ai invatat faptul ca bebelusii vorbesc dar noi adultii nu prea ascultam cu atentie ce spuneti voi. Ne ingrijoram prea mult si uitam sa ascultam; in schimb ne agitam sa descoperim cum am putea opri unele sunete.Cand am dat peste : Dunstan Baby Language aveai deja 3 luni si erai destul de determinata sa ne anunti ca ceva nu iti convine printr-un plans isteric pe care nici noi, nici medicii nici prietenii nu il intelegeau si nu il puteam alina. Nici bratele noastre nu ti-au alinat disconfortul, nici povestile sau cantecele noastre ( care dupa o vreme s-au epuizat, nu din repertoriu ci din cauza ca nu iti aduceau alinare), nici aspiratorul, nici plimbarea cu masina ( te irita mai tare- incercari fara rezultat pozitiv), nici giugiuleala in patul nostru mare….nimic, nimic nu ti-a alinat supararea sau durerea ( noi credem ca erau colici- diagnostic dat de mai multi medici la care ne-am dus impreuna ,  plangand impreuna si aproape epuizate). De multe ori te intreb si povestim despre acest lucru si razi cand iti spun ca am incercat orice remediu posibil pe lumea aceasta, doar in uscator nu te-am bagat….

Si-apoi te-ai facut mare si ai ramas cu acelasi obicei de a te vaita destul de dramatic cand ceva nu iti convine. Acum stim ce vrei si stim cum sa te ajutam si esti un copil minunat care spune si face lucruri minunate. Esti un copil destul de intelegator, foarte isteata si cu o logica destul de glumeata care de multe ori ne face sa radem si sa te indragim mai mult decat orice pe lumea asta. Esti un copil vesel , cu multa initiativa si ai un suflet care va aduce celor din jurul tau multa bucurie.Iti place sa ajuti si sa daruiesti, iti place sa fii tu insati si sa iti croiesti drumul tau…fie punand un pas in fata celuilalt, fie asteptand cu rabdare sa poti realiza ceva, fie sa iti exersezi corzile vocale pentru a vedea daca lumea observa ca tu vrei sa faci ceva. Nu prea vrei sa ceri ajutor dar incet- incet ajungi si acolo.Iti place sa inveti despre lumea care te inconjoara si despre tot ceea ce misca. Iti era frica de broscute dar ti-ai invins aceasta frica , acum mai asteptam sa te imprietenesti si cu restul goangelor care te inspaimanta.

Manutele tale le pot saruta la nesfarsit, la fel ca si obrajorii aceia pe care de cand te-ai nascut, am incercat sa ii tin fara lacrimi.Nu am reusit intotdeauna dar ti-am tinut inimioara aprope de a mea si ti-am mangaiat parul si ti-am tinut pumnisorii in pumnii mei, aprope de inima mea. Ti-am ascultat ganguritul si mai tarziu povestile create de tine. Cand vii dimineata in patul meu fara niciun motiv si iti aud vocea simt ca tot universul este al nostru. Povestile pe care mi le spui parca ar fi cantecele speciale pentru sufletul meu.Si seara cand mergi la culcare si te sarut de noapte buna intotdeauna iti aduci aminte ca ti-e sete;rutina noastra care va ramane in sufletul nostru pentru totdeauna.

La multi ani, fetita grabita si drum bun in viata!DSC05217

 
21 comentarii

Scris de pe 11 Noiembrie 2013 în De-ale noastre, Sarbatori

 

Etichete: ,

21 responses to “In drum spre viata

  1. Gianina

    11 Noiembrie 2013 at 1:50 PM

    La multi ani,Khloe,sa fii sanatoasa si sa ti se indeplineasca visele!
    P.s.baietelul meu e nascut pe 1 decembrie…in urma cu 5 ani.

     
    • Adela

      11 Noiembrie 2013 at 1:53 PM

      La multi ani si voua! Fetita noastra grabita nu a vrut sa astepte pana pe 1 decembrie! Ea vroia sa apara prin septembrie….

       
  2. vavaly

    11 Noiembrie 2013 at 2:16 PM

    La multi ani fetita grabita si fetita iubita! sa ai parte de bucurii si noroc, fie ca planetele sub care ai ales sa te nasti sa iti indeplineasca dorintele si ii faci pe parinti sa inteleaga intotdeauna ce iti doresti. iar de nu inteleg sa ii ierti. pentru ca ei fac tot ce pot pentru ca fetita lor sa fie fericita.

     
    • Adela

      11 Noiembrie 2013 at 2:31 PM

      Multumim mult! Va transmitem si noi doar ganduri bune!

       
  3. melly

    12 Noiembrie 2013 at 2:04 AM

    La multi ani, fetita frumoasa si isteata!!! Drumul vietii sa-ti fie presarat numai de lucruri bune care sa-ti incante sufletelul!

    ps. Foarte frumos tortul, Adela!

     
    • Adela

      12 Noiembrie 2013 at 7:38 AM

      Multumim, Melly!!Va dorim si noi toate cele bune!

       
  4. Alexa

    12 Noiembrie 2013 at 2:05 AM

    La multi ani si din partea noastra! Noi avem o prietena buna nascuta acum 2 ani, pe 11.11.11🙂 tot cu citeva saptamini mai repede! Mai departe, scriu ce i-au urat copiii prietenei noastre, ca se potriveste la fix: sa te joci mult cu surioara ta! Sa ai multi prieteni! Sa cresti mare si sanatoasa!

     
    • Adela

      12 Noiembrie 2013 at 7:39 AM

      Alex, iti multumim nespus si transmite copiilor tai aceleasi urari!!Poate intr-o zi se vor juca toti impreuna!

       
  5. Laura Frunza

    12 Noiembrie 2013 at 2:06 AM

    La multi ani, Khloe!

     
    • Adela

      12 Noiembrie 2013 at 7:39 AM

      Multumim si va dorim si noi toate cele bune!

       
  6. pitici, dar voinici

    19 Noiembrie 2013 at 10:29 AM

    iti urez si aici La multi ani!
    p.s.: la fel e si Daria😀
    p.p.s.: vad ca ai si tu acasa o fetita innebunita dupa Monster High

     
    • Adela

      19 Noiembrie 2013 at 11:52 AM

      Am doua! Si spre uimirea mea se joaca frumos cu ele, nu sunt subiecte cu monstrii si alte ciudatenii!!

       
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 1:13 PM

        asa e si Daria – ii plac fetele de la Monster High si a devenit curioasa in ce priveste vampirii, dar nu depaseste o anumita limita
        papusa inca nu i-am cumparat pentru ca la noi preturile sunt exagerat de mari (o papusa de 30 cm costa 100 ron daca stii cumva paritatea ron/dolar)
        sa vad daca prind vreo oferta de Craciun

         
      • Adela

        19 Noiembrie 2013 at 3:34 PM

        f mult! Eu am luat acum 2 sa trimit in Ro . 9$ bucata .
        Preturile in Ro sunt foarte piperate !!!

         
      • pitici, dar voinici

        19 Noiembrie 2013 at 11:41 PM

        ce preturi mici aveti! oau!

         
      • Adela

        20 Noiembrie 2013 at 7:40 AM

        Ma ingrijorez ca daca e mai mult de 50 pachetul tre sa plateasca destinataul taxe.Sper ca cei de la posta sa fie intelegatori.

         
      • pitici, dar voinici

        20 Noiembrie 2013 at 7:50 AM

        posta are tarife standard asa ca nu e loc de negociere cu ei😦
        http://www.ziare.com/articole/tarif+posta+romana+colete+externe
        uite si o discutie (un pic mai veche) despre acest subiect si sfaturi practice
        http://www.arhiblog.ro/cum-e-mai-avantajos-sa-primesc-un-pachet-din-america/

         
      • Adela

        20 Noiembrie 2013 at 8:11 AM

        Multumesc!! Ca asa ma stresez si e un pachet umanitar, pt niste fetite defavorizate!

         
      • pitici, dar voinici

        20 Noiembrie 2013 at 8:14 AM

        sa iti fie de folos linkurile!😉

         
      • Adela

        20 Noiembrie 2013 at 8:42 AM

        Sa fie!

         
      • Adela

        19 Noiembrie 2013 at 3:34 PM

        Or aparut si cateva care se aprind. Alea is 20 $. Khloe si-a ales una simpla cu codita, ca o pisicuta!

         

Lasă un răspuns

 
