RSS

Build-A-Bear Workshop

15 Noi

Tot mi-am propus sa le duc pe fete sa isi faca ursuleti( de ziua lor) la acest magazin special si pentru ca magazinul e prea departe de noi , tot am amanat. Saptamana trecuta s-a ivit ocazia sa mergem pana la aeroport si am fugit si la Mall of America, cel mai mare mall de pe teritoriul Americii( are peste 500 de magazine).Ne-am prezentat acolo la prima ora inainte sa inceapa marea aglomeratie si am fost norocoase;magazinul s-a aglomerat pe cand noi am terminat.

DSC05234Si daca nu stiti despre ce e vorba sa va spunem asa pe scurt.Copiii isi aleg de pe raft ursuletul preferat.Ursuletul nu este umplut si copiii au ocazia sa vada cum se umple acest ursulet. Dar nu e doar atat!!!Dupa ce si-au ales ursuletul au mers cu el la masinaria de umplut si si-au ales fiecare o inimioara. Tanara care le-a ajutat, le-a spus sa puna inimioara in mai multe locuri de pe corpul lor pentru ca ursuletul sa semene cu ele. Pe cap- sa fie isteti ca ele, pe obraji ca sa aiba obrajii ca ele etc. La sfarsit au pus inimioara la inima lor ca sa fie mereu impreuna si pentru ca erau surori si au facut acest lucru impreuna , fiecare si-a pus inimioara pe umarul celeilalte pentru dragoste intre surori(sa ma apuce plansu’ pe-acolo).

DSC05252Apoi , au pus inimioara in ursulet si tanara l-a umplut. Le-a lasat pe fete sa apese pe pedala iar mai tarziu le-a intrebat daca e destul de umplut. Dupa ce au imbratisat ursuletul fiecare si-a dat cu parerea despre cat de pufos sa fie ursuletul. Al Tiei e mai pufos pe cand al lui Khloe e ceva mai tare.Dupa ce au trecut si pe la centrul de curatare si periere a inceput o alta aventura:imbracatul.

DSC05255

Khloe a pus ochii repede pe o rochita cu paiete colorate si nu a mai dat-o din mana si eram convinsa ca ceea ce si-a ales a fost preferata ei. In schimb Tia a trecut de la un costumas la altul pana ce a gasit unul frumos de sezon si cu cizmulite asortate.Si bineinteles ca mami nu s-a putut rabda sa nu le mai ia inca cate un schimb de haine. Le-am luat cate un set de pijamale si le dau mosului sa le aduca el!Si chiar mi-a fost greu sa aleg din multitudinea de hainute, care mai de care mai frumoase!

Ursuletul lui Khloe (sursa foto Build-A-Bear Workshop)

18496m

Si ursuletul Tiei (sursa foto Build-A-Bear Workshop)19650m

La sfarsit au primit si o casuta de carton care seamana cu o casuta de turta dulce.Si-apoi ne-am dus la masa. Si pana a venit mancarea am imbracat ursuletii si au fost carati in brate pana la plecarea din mall, iar tati s-a ales cu casutele!

Magazinul e minunat! Puteti sa va alegeti orice plus, nu doar ursuleti. Au si ratuste si caluti si oameni de zapada si hainutele care se potrivesc oricarui plus sunt adorabile.Si magazinul nu e doar pentru fetite! Si baietii isi pot alege din multitudinea de plusuri si la fel si hainute. Cred ca va dati seama cine o sa le tricoteze hainute pentru Craciun!! Cred ca si de ziua Tiei mai facem o calatorie pana la magazin.Fie cumparam inca cateva hainute, fie isi mai fac cate un plus.Fetele nu se mai despart de ursuletii lor si dorm cu ei in pat.

Si am trecut si pe la magazinul cu lego. Pe fete le fascineaza mult locul lor de joaca iar pe mine peretele lor urias cu piese lego de unde imi pot alege piesele preferate!DSC05262

.Spor in toate!

 

Etichete: , ,

4 responses to “Build-A-Bear Workshop

  1. Raluca

    16 Noiembrie 2013 at 12:02 AM

    Wowwwww, ce frumos, tot citisem despre Build a Bear dar experienta voastra m-a emotionat teribil. Cate un pupic pentru fiecare fetita si pentru fiecare ursulet de la noi! Chiar acum am vazut o poza cu o fetita foarte iubita cu T13, si cineva i-a facut cadou, tot prin Build a BEar, un iepuras cu canula de oxigen si tub gastric, cum are si fetita🙂 Se pot personaliza in fel si chip…

     
    • Adela

      16 Noiembrie 2013 at 7:55 AM

      Asa e Raluca! Se pot personaliza si cred ca on line se gasesc si mai multe accesorii.
      Khloe are o rochita ca si cea a ursuletului. O indrageste tare ca pe mai oricare rochita si cred ca materialul i-a ramas in minte si asa acum au rochite aproape la fel.

       
  2. pitici, dar voinici

    19 Noiembrie 2013 at 10:27 AM

    este absolut superb!!!
    cred ca nici eu nu as pleca prea usor de acolo,darmite copiii :)))
    tare frumosi sunt ursuletii🙂
    Daria e innebunita dupa ursii panda asa ca incerc sa ii gasesc unul drept cadou de Craciun
    pupici fetelor!

     
    • Adela

      19 Noiembrie 2013 at 11:51 AM

      Ale mele parca din vitrina si-au ochit ursuletul ca nu prea au zabovit la cercetat restul plusurilor.Pentru Tia o sa incerc sa tricotez o caciula -Panda

       

Lasă un răspuns

 
