RSS

Indepartarea marker-ului de pe plastic

17 Noi

Pacat ca nu am facut o poza inainte de curatire. Asa poate nu o sa va vina a crede ca marker-ul chiar s-a curat asa de frumos.Nici mie nu prea mi-a venit sa cred. De aceea mi-am si zis ca voi face poza dupa prima incercare.Marker-ul se poate indeparta destul de usor ( zice educatoare lui Khloe) daca dam peste urma mai veche cu un marker „dry erase”si apoi stergeti cu un burete. Fenomen pe care nu l-am incercat. Prima noastra incercare a fost spray-ul de geamuri si un burete de la Mr. Clean. A doua ar fi fost cea sugerata de educatoare si abia apoi acetona.Aveam deja acetona pregatita insa nu prea imi place mirosul si o alta varianta care nu implica mirosuri prea puternice e oricand binevenita.

Am pus masuta in cada si am clatit-o si apoi am dat-o cu spray si eram pregatita de frecat cu peria si cu acel burete. Buretele parca e magic. Nu a trebuit sa frec cu putere; doar am dat cu buretele peste marker ca si cum as sterge si alte suprafete si in unele locuri am insistat mai mult. Masuta avea pe ea semnaturile fetelor mele in marker permanent negru, chiar in fata. Recunosc ca se mai vede foarte putin litera K, dar nu ma asteptam la aceasta performanta.Masuta avea colorata pe ea si modele foarte incalcite cu pixul. Si pixul s-a dus foarte usor. Nu a trebuit sa incerc altceva.Creioanele cerate , la fel s-au curatat usor.Tablita de lemn a fost scoasa si curatata separat cu spray de geamuri si arata ca si noua.

Asadar am salvat masuta ca era pe duca. Un pic mai avea si ajungea la gunoi.Acum parca fetele sunt mai incantate sa o foloseasca si cred ca mai ramne pe la noi vreo doi ani, mai ales ca acum stim cum sa o tinem curata!DSC05294Spor in toate

 
5 comentarii

Scris de pe 17 Noiembrie 2013 în De-ale noastre, Sfaturi Utile

 

Etichete: , , ,

5 responses to “Indepartarea marker-ului de pe plastic

  1. floridemandarin

    17 Noiembrie 2013 at 10:15 AM

    Și noi avem un birouaș similar și al meu tot cu pix și marker permanent la murdărit. Și s-a dus cu parfum sau spirt😀 Și mașinuțele tot le-a murdărit cu marker permanent roșu și tot cu parfum le-am curățat. Depinde totodată și suprafața. Sunt suprafețe care se curăță mai greu. Arată impecabil acum🙂 Bravo.

     
    • Adela

      17 Noiembrie 2013 at 2:31 PM

      Intr-adecar diferenta e ca de la cer la pamant. Eram echipata cu multe chimicale si foarte determinata sa indepartez marker-ul. Cred ca si buretele a fost de mare folos!

       
  2. violeta.argatu

    20 Noiembrie 2013 at 3:28 AM

    cu parfum n-am incercat😛. si noi avem ceva prb la capitolul acesta. am folosit cu succes bicarbonatul – se face o solutie din 1 lingurita de bicarbonat si una de apa.

     
    • Adela

      20 Noiembrie 2013 at 7:41 AM

      A iesit tot, Violeta? Cu frecare multa? De pe ce suprafete ai curatat?

       
  3. violeta.argatu

    22 Noiembrie 2013 at 5:03 AM

    de pe birouri. marker de la mama lui😛. nu iese greu deloc.nu freci mai mult de 1 minut.

     

Lasă un răspuns

 
