RSS

Ce-am putut sa fac

21 Noi

Cand am achizitonat prima papusa, exact aceste cuvinte mi-au trecut prin cap:”Ce-am putut sa fac?!?!”

Cred ca toata lumea a aflat de papusile Monster High. Cand au aparut toate fetitele erau innebunite dupa ele si febra inca nu a trecut mai ales ca tot apar variante noi si mai sofisticate. Prima data cand s-au uitat fetele mele la ele am dat-o si eu cu: „Cum sa va jucati cu monstri?”( chiar daca papusile nu sunt infricosatoarea; chiar mi s-au parut dragute si ca ieseau din standardul Barbie- aici ma refer la fetele lor, corpul suplu ramane si la Monster High) si apoi ma gandeam ca e un val, care va trece si vor reveni iar la Barbie.Asadar pana nu demult (adica ziua lui Khloe) am evitat aceste papusi.Khloe a primit in dar cateva papusi de genul Monster High si spre surprinderea mea joaca lor a fost mai mult decat decenta ( drept e ca nici nu au de unde imita monstruozitati deoarece in afara de monstruozitatile din desenele cu Scooby Doo la alte mosntruozitati nu au acces.Papusile lor nu au ajuns sa se ridice din sicrie sau alte chestii de acest gen ci mergeau la scoala ca si ele, se jucau cu copiii, se imbracau , se culcau , mergeau la spectacol si cantau. Intr-o seara fetele mele s-au apucat sa si filmeze un spectacol.

DSC05295Dar evenimentul Monster High nu se opreste aici. Khloe a mai primit de ziua ei un kit pe aceeasi tema. Kit-ul contine tot ceea ce e necesar pentru a confectiona trei brelocuri(un breloc se vede in poza de mai jos, atarnand de gentuta). Parea destul de complicat si unele parti le-am repetat de mai mlte ori deoarece nu aratau prea bine, dar la final papusile-breloc au iesit bine. 

Ce mi-a placut la acest kit a fost faptul ca am avut parte de o mica fabrica de papusi la noi acasa. Kit-ul contine o presa cu care se „fabrica” unele parti ale unei papusi: corpul si capul, restul materialelor erau deja facute: papucii, mainile, parul si materialele colorate. Si asa am putut sa ii astampar un pic curiozitatea lui Khloe care vrea sa stie cum se fabrica unele lucruri ( si cand spun unele lucruri ma refer la aproape orice nu putem fabrica noi acasa la noi).

Tot din seria Monster High: gentuta. Tot un kit care contine un set de carioci cu care gentuta poate fi personallizata prin culoare. Khloe a fost destul de marinimoasa si a lasat-o si pe sora ei sa o ajute cu coloratul si impreuna au petrecut minute intregi cazand de acord asupra aspectului gentii. DSC05298

Daca imi pare rau ca am asa ceva in casa? Nu!! Mesajul pe care il transmit? Prefer sa inteleaga ca sunt niste jucarii ca oricare altele si daca nu le incurajez sa se joace jocuri ciudate si ele nu creeaza astfel de jocuri sunt convinsa ca undeva pe drum am facut ceea ce trebuie si ne incadram in normalitate ( normalitate care se preteaza familiei noastre,;nu tot ce pare normal pentru noi e normal si pentru restul lumii).

Si Tia acum citeste o carte cu aceasta tema. E o carte cu capitole.Scris destul de marunt.Cu toate ca citeste la un nivel mult mai avansat fata de varsta ei, cartile cu capitole nu o prea atrag. La 7 ani inca e fascinata de imagini si de frumusetea lor si nu am insistat sa citeasca neaparat carti cu capitole. Insa cand am vazut aseara cartea aceasta m-a uimit.Si faptul ca citise din ea mai multe pagini, fara indemnul meu mi-a luat o piatra de pe inima: va citi carti cu capitole cand e ea pregatita ( acum sa nu intelegeti ca nu citeste astfel de carti deloc, citeste dar nu e cititoare avida , inca).

Poze cu papusile nu va punem , sunt destule pe net.

Spor la joaca si sa aveti o zi frumoasa!

 
 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Ce-am putut sa fac

  1. floridemandarin

    21 Noiembrie 2013 at 11:00 AM

    Ce-i drept că nici eu nu-i pun decât desene inocente. Al meu începe să plângă dacă-i pun ceva cu Batman sau Spider Man…e mai doritor de lucruri pașnice :))

     
    • Adela

      21 Noiembrie 2013 at 11:50 AM

      Eu despre Sponge Bob ( mi se par cele mai urate desene de pe lume) , le-am zis ca le dor ochii. Si intr-o zi cand erau la bunici s-au uitat si Khloe a descoperit cu uimire ca nu o doare nimic…..🙂

       
      • floridemandarin

        21 Noiembrie 2013 at 1:14 PM

        :))) Ce tare ești! Da, și eu mai caut motive…de obicei o dată la o vreme îl las să se uite!

         
      • Adela

        21 Noiembrie 2013 at 1:20 PM

        Eu am un tv pe care nu am programe si se pot uita doar la dvd-uri.Am doar un tv cu programe si pe ala le las si eu uneori sa se uite dar is si eu acolo.

         

Lasă un răspuns

 
