RSS

Globuri cerate

26 Noi

Ati vazut globurile pentru brad facute de noi acum 2 ani? Am folosit cam aceeasi varianta:

DSC05335

  • Globuri de sticla, transparente
  • Creioane cerate
  • Uscator de par

Copiii din dotare si-au ales culorile preferate,am rupt creioanele cerate in  bucatele mici si le-am introdus in glob.Le-am pus cate o manusa izolata ( cele de scos tavile din cuptor) si au tinut globul in mana, incalzindu-l cu uscatorul de par. Creioanele cerate au inceput sa se topeasca si au colorat peretii globurilor.Nu a fost ceva iesit din comun dar au fost incantate ca pot face chiar ele cateva daruri ce vor fi daruite de sarbatori.

 

Am facut 6 globuri, trei dintre ele au fost livrate chiar azi unor prieteni de la scoala;prieteni la care am fost azi la joaca!!Mamica lor a fost foarte incantata de globuri, mai incantata decat cei mici!!

DSC05348Spor la treaba si la cat mai multe ornamente!

 

 
5 comentarii

Scris de pe 26 Noiembrie 2013 în Arts&crafts, Craciun, Iarna, Lucru manual

 

Etichete: , , , , , , ,

5 responses to “Globuri cerate

  1. Roxana

    27 Noiembrie 2013 at 8:38 AM

    Super! Si usor de facut si frumos! Multumim pentru idee. Sa vad de unde fac rost de globuri simple, fara desene🙂

     
    • Adela

      27 Noiembrie 2013 at 8:43 AM

      Eu am si de plastic dar ma gandesc ca plasticul se incalzeste si el si isi schimba forma. Sa ai grija sa fie de sticla!

       
  2. Hana

    27 Noiembrie 2013 at 10:54 AM

    Ce idee faina!

     
    • Adela

      27 Noiembrie 2013 at 12:16 PM

      La fel so poate turna si tempera in ele sau sclipici!

       
  3. Proiectul Jester

    28 Noiembrie 2013 at 2:42 AM

    Va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii. „Povestea lui Jester” este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori profesionisti care sustin acest proiect din entuziasm si daruire.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

     

Lasă un răspuns

 
